Apetit Tuorekset - helppo tapa lisätä monipuolista kasvisten käyttöä

Apetit Oyj, Lehdistötiedote, 6.6.2019 klo 9:30

Kesän maukas uutuus Apetit Tuorekset Grillisuosikit -kasvissekoitus sisältää grillikasvisten klassikoita: tummaa herkkusientä, porkkanaa sekä vihreää, punaista ja keltaista paprikaa. Tuorekset Grillisuosikit on värikäs ja monipuolinen ajansäästäjä jokaisen kesäkokin grilliin.

”Olemme yhdistäneet Tuorekset Grillisuosikkeihin suomalaisten suosikit grillattavista kasviksista. Uutuustuote sopii mainiosti grillikesästä nauttimiseen, sillä se käy niin kasvisnyytiksi kuin paistetuksi lisäkkeeksi muille grilliherkuille. Tuorekset Grillisuosikeilla saat helposti kesän värejä lautaselle ja vihannesten pilkkomisessa säästetyn ajan voi käyttää kesästä nauttimiseen”, sanoo tuoteryhmäpäällikkö Marjo Kantola.

Apetit Tuorekset ovat valmiiksi pestyjä ja pilkottuja kasvissekoituksia, jotka sopivat erinomaisesti esimerkiksi wokkeihin, munakkaisiin ja aterian lisukkeeksi. Tuoresten avulla lisäät helposti ja nopeasti kasviksia jokaiseen päivään: kokonainen ateria valmistuu nopeimmillaan jopa viidessä minuutissa, eli tuote on todellinen arkikokkailun ajansäästäjä. Löydät Apetit Tuorekset sieltä mistä muutkin tuoreet kasvikset - kaupan heviosastolta.

”Jokaisessa Apetit Tuorekset -kasvissekoituksessa on valmiiksi pestynä ja paloiteltuna maukas kokonaisuus yhteensopivia kasviksia. Kasvisten palakoko on mitoitettu niin, että kaikki kasvikset valmistuvat samaan aikaan kypsennettäessä. Apetit Tuoreksia käytettäessä ei synny ruokahävikkiä kotikeittiössä, sillä yhdessä rasiassa on koko ateriaan tarvittavat kasvikset täysin käyttövalmiina,” Kantola jatkaa.

Apetit Tuorekset on pakattu muovirasiaan, joka on valmistettu 75 prosenttisesti kierrätetystä muovista. Tuoresten rasia on eräänlainen älypakkaus: sen laseroidun kalvon ansiosta kasvikset säilyvät tuoreena pitkään. Tyhjät Apetit Tuorekset -rasiat kierrätetään muovijakeeseen. Apetit Tuorekset -valikoima saa kesän aikana uuden raikkaan ilmeen ja pystymallisen pakkauksen.

BBQ-kasvikset Apetitin kasvisruokamestarin tapaan

Tuorekset Grillisuosikit taipuvat monen grillaajan makuun, kun maustat ne mielesi mukaan. Kokeile vaikka BBQ-kasviksia Apetitin kasvisruokamestarin Teemu Hurstin ohjeella:

1 rasia Tuorekset Grillisuosikit -kasvissekoitusta
Apetit rypsiöljyä
2 rkl BBQ-kastiketta (esim. Poppamies Cherry & Cola)
1 tl suolaa

Pariloi maustetut Tuorekset Grillisuosikit grillissä tai kuumenna niitä pannulla lisäkkeeksi noin viisi minuuttia.

Tutustu Apetit Tuorekset -valikoimaan täällä.

Marjo Kantola, tuoteryhmäpäällikkö
etunimi.sukunimi(a)apetit.fi

Sanna Väisänen, johtaja, viestintä, markkinointi ja sijoittajasuhteet
etunimi.sukunimi(a)apetit.fi
Puh. 010 402 4041

Apetit on kasvisten ykkönen, vahvasti kotimaiseen ruoan alkutuotantoon toimintansa perustava elintarvikeyhtiö. Luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla terveellisiä, maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka-aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Haluamme olla kasvipohjaisten ruokaratkaisujen edelläkävijä. Apetit Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Apetitin liikevaihto vuonna 2018 oli 283 miljoonaa euroa. Lue meistä lisää osoitteessa apetit.fi.