Hyvän omantunnon herkulliset Apetit- kala ja kasvisuutuudet grilliin ja Muurikkaan

Grillit kuumiksi ja valmiiksi maustetut Apetit-uutuusherkut Apetit Muurikka-kasvikset Pehmeän Pippurinen ja Apetit Grillivalmis Kirjolohifilee BBQ tirisemään! Kasviksia ja kalaa sisältävän aterian valmistaminen hoituu käden käänteessä eikä kesäkeittiöön tarvitse hankkia erikseen mausteita.

Puoli kiloa laadukkaita kasviksia vaivattomasti

Apetit Muurikka-kasvikset Pehmeän Pippurinen 500 g jatkaa suosittua Apetit Muurikka –kasvikset -sarjaa. Tuotteeseen on valikoitu Apetit-sopimusviljelijöiden pelloilla kasvatettua kotimaista porkkanaa, keltaista porkkanaa, lanttua ja palsternakkaa. Reilun kokoiset kasvikset on maustettu valmiiksi – ne ovat käyttövalmiita Muurikkaan, paistinpannulle tai sateen sattuessa uuniin. Maistuva kasvislisäke valmistuu Muurikassa kymmenessä minuutissa kaveriksi kalalle, lihalle, makkaralle ja kanalle.

Kasviksia suositellaan käytettäväksi vähintään puoli kiloa päivässä. Gluteenittomat ja runsaasti kuitua sisältävät Apetit Muurikka -kasvikset on helppo ja maistuva tapa lisätä koko perheen päivittäistä kasvisten käyttöä. Hyvää Suomesta -tuotteet ovat käyneet läpi tiukan laatuseurannan. Apetit-sopimusviljelijöiden pellot sijaitsevat noin sadan kilometrin säteellä Säkylän tuotantolaitoksistamme. Apetit-sopimusviljelijät ovat sitoutuneet IP-viljelyyn, joka perustuu oikea-aikaisiin ja ainoastaan tarpeellisiin viljelytoimenpiteisiin.

Ruodoton BBQ Grillivalmis Kirjolohifilee maistuu lihansyöjillekin

Lihan maustamisessa yleisemmin käytetty, pikantti BBQ-mausteseos sopii myös erinomaisesti kirjolohelle. Tomaatilla, sipulilla, valkosipulilla ja chilillä pintamaustettu ruodoton, runsasproteiininen Apetit Grillivalmis Kirjolohifilee BBQ 580 g on helppo valmistaa sellaisenaan grillissä halsterin välissä tai annospaloiksi tai perhosiksi leikattuna. Jos grillaussää ei suosi, tuotteen voi kypsentää uunissa tai annospaloiksi leikattuna paistinpannulla. Runsaasti D-vitamiinia ja Omega-3-rasvahappoja luonnollisesti sisältävä kirjolohi tekee hyvää koko keholle ja maistuu hyvältä.

– Näitä herkkuja voi hyvällä omallatunnolla santsata ruokapöydässä. Halusimme kehittää kirjolohesta ja kasviksista helppoa ja herkullista kesäruokaa. Pehmeän pippurisesti maustetut Apetit Muurikka -kasvikset toimivat hyvänä lisäkkeenä Apetit BBQ Grillivalmis Kirjolohifileelle. Niistä voi yhdessä valmistaa herkullisia nyyttejä foliossa grillissä, ideoi Apetit-tuoteasiantuntija Sirpa Talka.

Tuotetiedot

Apetit Grillivalmis Kirjolohifilee BBQ 580 g

Ruodoton Apetit Grillivalmis Kirjolohifilee BBQ on kevyt ja herkullinen vaihtoehto lihalle ja makkaralle kesäkauteen. Tomaatilla, sipulilla, valkosipulilla ja chilillä pintamaustettu kirjolohifilee on helppo valmistaa grillissä, uunissa tai pannussa. Kirjolohi on runsasproteiininen ja se sisältää runsaasti D-vitamiinia ja Omega-3-rasvahappoja. Filee kypsyy uunissa noin 30 minuutissa. Tuotteen raaka-aine on kesäkaudella ruotsalainen viljelty kirjolohi. Syksystä alkaen vuodenvaihteen paikkeille tuote valmistetaan suomalaisesta viljellystä kirjolohesta. Tuotteessa on suolaa 1,10 g/100 g tuotetta.

Ainekset: Viljelty KIRJOLOHI 94 % (Oncorhynchus mykiss), mausteet (tomaatti, sipuli, valkosipuli, chili), happamuudensäätöaineet (kaliumlaktaatti, E262), suola, sokeri, karamellisoitu sokeri, aromit (mm. savu).
RUNSASPROTEIININEN, SISÄLTÄÄ RUNSAASTI D-VITAMIINIA, SISÄLTÄÄ RUNSAASTI OMEGA-3-RASVAHAPPOJA.
Hinta: noin 13,50 e

Apetit Muurikka-kasvikset Pehmeän pippurinen 500 g

Monipuoliset pehmeän pippurisesti maustetut Muurikka-kasvikset sopivat mainiosti lisäkkeeksi kalalle, kanalle ja lihalle. Porkkanaa, keltaista porkkanaa, lanttua ja palsternakkaa sisältävät Muurikka-kasvikset valmistuvat nopeasti: 10 minuutissa Muurikalla, pannulla ja uunissa puolessa tunnissa. Runsaasti kuitua sisältävä kasvissekoitus on vähälaktoosinen, gluteeniton ja Hyvää Suomesta -merkitty. Tuotteessa on suolaa 0,9 g/100 g tuotetta.

Ainekset: Porkkana, keltainen porkkana, lanttu, palsternakka, vesi, rypsiöljy, JUUSTOjauhe (sisältää luonnollisesti savustettua juustoa), VOIjauhe (hapettumisenestoaineet E304, E307), suola, sokeri, aromit (sipuli, VOI, JUUSTO), sipuli, kurkuma, paprika, mustapippuri, sakeuttamisaine (ksantaani). Kasviksia 85 %.
RUNSAKUITUINEN.
Hinta: noin 2,70 e

Lisätiedot:
Tuoteasiantuntija, Sirpa Talka, Apetit Suomi Oy, puh. 010 402 4448, sirpa.talka@apetit.fi

Avainsanat: