Ilmoitus omien osakkeiden luovutuksesta

Apetit Oyj on luovuttanut 2.3.2017 (muu luovutus) palkkiona hallituksen puheenjohtajalle, hallituksen varapuheenjohtajalle ja jäsenille omia osakkeitaan (APETI) yhteensä 1 244 kappaletta. Osakkeiden luovutusarvo on yhteensä 17 639,55 euroa eli noin 14,18 euroa kappaleelta. Nyt ilmoitetun luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 115 561 osaketta.

Apetit Oyj:n hallintoneuvosto päätti 28.4.2016, että hallituksen puheenjohtajalle maksetaan 39 060 euron, varapuheenjohtajalle 24 120 euron ja jäsenille 19 560 euron vuosipalkkio. Vuosipalkkiosta 50 % maksetaan rahana ja 50 % luovuttamalla yhtiön hallussa olevia omia osakkeita niiden luovutushetken käypään markkina-arvoon. Palkkiot päätettiin suorittaa euromääräisesti neljänä yhtä suurena osake- ja rahapalkkioeränä kesäkuussa, syyskuussa, joulukuussa ja maaliskuussa.

Mikko Merisaari
Viestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö