Muutos Apetit Oyj:n hallituksessa

Apetit Oyj, Pörssitiedote 7.11.2018 klo 16.25

Apetit Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Veijo Meriläinen luopuu tehtävästään henkilökohtaisista syistä. Apetit Oyj:n hallintoneuvosto on 7.11.2018 pitämässään kokouksessa valinnut hallituksen puheenjohtajaksi Esa Härmälän ja varapuheenjohtajaksi Lasse Ahon. Muutoksen jälkeen Apetit Oyj:n hallituksessa on viisi jäsentä.

Asmo Ritala, lakimies, Apetit Oyj, puh. 010 402 00

Apetit on kasvisten ykkönen, vahvasti kotimaiseen ruoan alkutuotantoon toimintansa perustava elintarvikeyhtiö. Luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla terveellisiä, maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka-aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Haluamme olla kasvipohjaisten ruokaratkaisujen edelläkävijä. Apetit Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Apetitin liikevaihto vuonna 2017 oli 312 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä keskimäärin 557. Lue meistä lisää osoitteessa apetitgroup.fi.