Norjan kilpailuviranomaisen käsittely koskien Apetit kalaliiketoiminnan kauppaa on edelleen käynnissä

Norjan kilpailuviranomaisen käsittely koskien Apetit Oyj:n ja Insula AS:n välistä kalaliiketoiminnan kauppaa on edelleen käynnissä. Tämän johdosta Apetit muuttaa alkuperäistä arviotaan kaupan toteutumisajankohdasta. Uuden arvion mukaan kaupan odotetaan toteutuvan vuoden viimeisen neljänneksen aikana.

Apetit Oyj tiedotti 29.6.2017 kalaliiketoimintansa myymisestä Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa norjalaiselle kalaliiketoimintaan erikoistuneelle Insula AS:lle. Alun perin kaupan odotettiin toteutuvan vuoden 2017 kolmannella vuosineljänneksellä.

Juha Vanhainen

Juha Vanhainen, toimitusjohtaja, puh. 010 402 2110

Jakelu:
www.apetitgroup.fi

Yrityksestä

Apetit on suomalainen elintarvikeyhtiö, jolla on vahva integraatio kotimaiseen alkutuotantoon. Perustamme toimintamme ainutlaatuiseen arvoketjuun: luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla terveellisiä, maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka-aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Apetit Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Lue meistä lisää osoitteessa apetit.fi.