Teemu Luovila nimitetty Apetit Oyj:n talous- ja hallintojohtajaksi

Apetit Oyj, Pörssitiedote 7.11.2019 klo 10:00

Teemu Luovila (KTM) on nimitetty Apetit Oyj:n talous- ja hallintojohtajaksi. Hänen vastuullaan ovat konsernin talous ja rahoitus, HR, lakiasiat ja IT. Luovila aloittaa tehtävässään viimeistään 1.2.2020. Hän raportoi toimitusjohtaja Esa Mäelle ja on konsernin johtoryhmän jäsen.

Luovila on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Sataservice-Yhtymä Oy:n / Satu Invest Oy:n talousjohtajana, Kaiku HR Oy:n toimitusjohtajana sekä KHT-tilintarkastajana ja partnerina Ernst & Young Oy:ssä.

”Toivotan Teemu Luovilan lämpimästi tervetulleeksi Apetitille vahvistamaan joukkuetta ja rakentamaan yhtiötä eteenpäin uudessa muodossaan”, sanoo toimitusjohtaja Esa Mäki.

Apetit Oyj:n johtoryhmä 1.2.2020 alkaen

Esa Mäki, toimitusjohtaja ja liiketoimintajohtaja, Ruokaratkaisut

Teemu Luovila, talous- ja hallintojohtaja

Tero Heikkinen, liiketoimintajohtaja, Öljykasvituotteet ja Viljakauppa

Ari Kulmala, tuotantojohtaja

Timo Partola, kaupallinen johtaja

Sanna Väisänen, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja

Lakimies Asmo Ritala jää pois konsernin johtoryhmästä 1.2.2020 alkaen, mutta jatkaa edelleen konsernin palveluksessa.

Esa Mäki, toimitusjohtaja, puh. 010 402 2100

Apetit on kasvisten ykkönen, vahvasti kotimaiseen ruoan alkutuotantoon toimintansa perustava elintarvikeyhtiö. Luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla terveellisiä, maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka-aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Haluamme olla kasvipohjaisten ruokaratkaisujen edelläkävijä. Apetit Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Apetitin liikevaihto vuonna 2018 oli 283 miljoonaa euroa. Lue meistä lisää osoitteessa apetit.fi.