Timo Huttunen nimitetty Apetit Oyj:n Öljykasvituotteet-liiketoiminnan johtajaksi

Apetit Oyj, Pörssitiedote 22.2.2022 klo 9.30

Timo Huttunen (elintarviketieteiden maisteri) on nimitetty Apetit Oyj:n Öljykasvituotteet-liiketoiminnan johtajaksi. Huttunen aloittaa tehtävässään 1.3.2022. Hän raportoi toimitusjohtaja Esa Mäelle ja on konsernin johtoryhmän jäsen.

Huttunen on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Viking Malt Oy:ssä useissa eri päällikkö- ja johtotason tehtävissä, viimeisimpänä erikoismallasliiketoiminnan johtajana.

”Toivotan Timon lämpimästi tervetulleeksi Apetitille jatkamaan Öljykasvituotteet-liiketoiminnan kehittämistä”, sanoo toimitusjohtaja Esa Mäki.

Nykyinen Öljykasvituotteet- ja Viljakauppa-liiketoiminnoista vastaava johtaja Tero Heikkinen jatkaa Apetitin palveluksessa 15.5.2022 saakka, minkä jälkeen hän siirtyy toisen työnantajan palvelukseen. Apetit tulee käynnistämään myös Viljakauppa-liiketoiminnan johtajan haun.

Esa Mäki, toimitusjohtaja, puh. 010 402 2100

Apetit on suomalainen elintarvikeyhtiö, jolla on vahva integraatio kotimaiseen alkutuotantoon. Perustamme toimintamme ainutlaatuiseen ja kestävään arvoketjuun: luomme kasviksista hyvinvointia tarjoamalla maistuvia ja arkea helpottavia ruokaratkaisuja. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rypsipuristeita rehuraaka-aineeksi sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Apetit Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsingissä. Konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 284 miljoonaa euroa.