Tolkun ihminen ja hänen äitinsä pakastealtaalla

Apetit-kasvispakasteiden kevätkampanja käynnistyy 15.2.2016

Muun muassa Siskonpeti-sarjasta tutun Niina Lahtisen tähdittämät sketsit tutustuttavat meidät kevään aikana kotiäidin arjessa kohtaamiin haasteisiin. Haasteisiin, johon jokaisen meistä on helppo samaistua. Niina Lahtisen ja ohjaaja Anna Dahlmanin käsikirjoittamissa sketseissä on niin paljon itsekoetun tuntoa, että ne lähenevät dokumenttia.

Tolkun ihminen ja hänen äitinsä vastuullisina

Sketsisarjan ensimmäisessä osassa tolkun ihminen (Niina Lahtisen 9-vuotias sisarentytär Aino-Liisa) ja hänen äitinsä (Niina Lahtinen) kohtaavat luomupiiritädin pakastealtaalla ja pohtivat miksei kunnon äiti voisi ostaa Apetit Vastuuviljelijöiden kotimaisia herneitä, vaan hänen pitäisi hankkia herneensä luomupiiristä… Onhan Apetitin herneissä kaikki vitamiinit ja maku tallella, koska ne on pakastettu vain kaksi tuntia poimimisensa jälkeen. Juuri silloin kuin ne ovat parhaimmillaan.

Uusia sketsifilmejä nähdään televisiossa ja netissä huhtikuun lopulle saakka.

Filmisarjan on suunnitellut markkinointitoimisto Valve Oy, käsikirjoittaneet Niina Lahtinen ja Anna Dahlman sekä tuottanut Yellow Films Oy.

Reseptiikkaa Apetit Vastuuviljellyistä -tuotteista

Niille, jotka haluavat itse vakuuttua Apetit Vastuuviljeltyjen Kotimaisten Herneiden herkullisuudesta ja helppoudesta, suosittelemme esimerkiksi Herne-fetatahnaa ja Avocado-herneguacamolea.

Avainsanat: