Apollomatkat yhteistyöhön teräsmies Magnus Lönnqvistin kanssa

Report this content

Apollomatkat on aloittanut yhteistyön Suomen ensimmäisen virallisen teräsmiehen Magnus Lönnqvistin kanssa. Yhteistyön tuloksena Apollomatkojen aktiivilomatarjonta laajenee triathlon-viikolla Fuerteventuralla.

Triathlon-loman aikana ei lomakiloja kerry, koska viikon aikana treenataan päivittäin maamme ensimmäisen triathlonisti Magnus Lönnqvistin johdolla uintia, pyöräilyä sekä juoksua. Viikon aikana paneudutaan myös kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

”Viikko sisältää urheilun lisäksi elämänhallintaa. Käymme läpi erityisesti ruokavalion sekä palautumisen merkitystä. Tavoitteeni on, että tämä viikko antaa osallistujille paljon vinkkejä siitä, kuinka pitää liikunta ja terveelliset elämäntavat osana arkea myös loman jälkeen. Playitas on täydellinen kohde tällaiselle aktiivilomalle ja se onkin ollut jo pitkään muiden pohjoismaalaisten suosiossa”, Magnus kertoo.

Kiinnostava vaihtoehto perinteiselle rantalomalle

Tämä triathlon-matka on suunnattu kaikille liikunnasta ja hyvinvoinnista kiinnostuneille ihmisille. Viikko pitää sisällään uinnin, juoksun sekä pyöräilyn treenausta. Tämän lisäksi paikallinen urheilukeskus tarjoaa vähintään samat harjoitusmahdollisuudet kuin kotimaiset urheiluopistot.

Triathlon-viikko on suunnattu henkilöille, jotka haluavat lomalta muutakin kuin rannalla loikoilua. Tervetulleita ovat niin yli 50-vuotiaat kuin myös nuoremmat! Lapsillakaan ei aika käy pitkäksi, koska heillä on oma liikunta-akatemia, jossa he pääsevät tutustumaan eri urheilulajeihin”, toteaa Magnus.

Triathlon-viikko sopii kaikille, joilla on hyvä peruskunto. Osallistujat harjoittelevat ohjatusti aamupäivisin. Vähemmän lajia harrastaneet henkilöt harjoittelevat vähemmän kuin jo pitkään lajin parissa viihtyneet.

Aktiivilomien merkitys kasvaa

”Yhteistyö Magnuksen kanssa on tienavaus Apollomatkojen aktiivilomille, jotka nivoutuvat urheilun ja lifestylen ympärille. Ensimmäinen triathlon-matka on maaliskuussa ja seuraava järjestetään marraskuun aikana”, toteaa Apollomatkojen myyntijohtaja Pasi Latva innostuneena.

Apollomatkojen aktiivilomatarjontaan kuuluvat triathlon-viikon lisäksi sukellusmatkat, tennismatkat sekä pyöräilymatkat. Ensimmäinen triathlon-viikko järjestetään 12.–19.3.2013.

APOLLOMATKAT

Apollomatkat on osa maailman suurimpiin matkajärjestäjiin kuuluvaa sveitsiläistä Kuonia. Apollomatkat Suomessa, Apollo, Kuoni ja Golf Plaisir Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, Falk Lauritsen Tanskassa sekä lentoyhtiö Novair.

Kuoni Nordicille on noin 1000 työntekijää ja pelkästään Pohjoismaissa lähes miljoona asiakasta. Kuonin perusti Alfred Kuoni Zürichissä vuonna 1906. Tänä päivänä Kuoni on yksi Euroopan johtavista matkanjärjestäjistä.

Apollolla on myös Pohjoismaiden kattavin lomavalikoima: yli 1600 hotellia, 150 matkakohdetta ja 28 eri maata. Suomessa valikoimaan kuuluvat Bulgaria, Espanja, Kroatia, Kreikka, Thaimaa, Kuuba, Jordania, Meksiko, Israel, Kanariansaaret ja Dominikaaninen Tasavalta.

Apollomatkojen maajohtajana Suomessa toimii Eva Torra.

Lisätietoja:

Eva Torra