Appelsiini suojaa sisäasiainministeriötä roskapostilta

Report this content

Appelsiini Finland on toimittanut sisäasianministeriön hallinnonalalle roskapostiratkaisun, jolla suojataan yhteensä 20.000:n käyttäjän sähköpostit roskapostilta. Ratkaisussa hyödynnetään Symantecin roskapostintorjuntaohjelmistoa. Ohjelmistolla suojataan sisäasiainministeriön, Poliisin, Rajavartiolaitoksen, Hätäkeskuslaitoksen, Ulkomaalaisviraston, Väestörekisterikeskuksen, lääninhallituksien ja maistraattien sähköpostit. - Käyttöönoton jälkeen ratkaisulla pysäytetään yli 450.000 roskapostiviestiä kuukausittain, Appelsiinin myyntijohtaja Paavo Huhtanen kertoo. Appelsiinin ja sisäasianministeriön sopimus on kaksivuotinen ja se sisältää option kahdelle lisävuodelle. Lisätietoja: Paavo Huhtanen Appelsiini Finland Oy p. 09 2530 2630 paavo.huhtanen@appelsiini.fi Appelsiini Finland Oy Appelsiini Finland Oy on tietojärjestelmien konsultointiin, ulkoistamiseen sekä integrointiin erikoistunut ratkaisutoimittaja. Yhtiö suunnittelee, ylläpitää sekä kehittää korkean käytettävyyden palvelin-, verkko- ja tietoturvajärjestelmiä ja tarjoaa asiantuntijapalveluita tietojärjestelmien integrointiin. Appelsiinin toiminta perustuu vahvaan tekniseen osaamiseen valituilla painopistealueilla. Talouselämä-lehti listasi Appelsiinin 50:n kasvuyrityksen joukkoon vuosina 2003 ja 2004. Symantec Symantec on Internet-tietoturvateknologian johtava yritys, jonka valikoimassa on sisällönsuojaus- ja verkkoturvaratkaisuja sekä yrityksille ja palveluntarjoajille että yksityishenkilöille. Symantec tarjoaa virustorjunta-, palomuuri-, VPN-, haavoittuvuusanalyysi- ja tunkeutumisenestoratkaisuja, Internetin ja sähköpostin sisällönsuodatusta, etähallintaratkaisuja sekä turvallisuuspalveluja kaikkialla maailmassa. Symantecin pääkonttori on Kalifornian Cupertinossa, ja sillä on toimintaa 36 maassa.