• Arkkeo/

HYKSin ja Arkkeon yhteistyö antaa potilaille mahdollisuuden hallita omia tietojaan digitaalisesti

Report this content

HYKSin kliiniset palvelut Oy, Helsingin Yliopistollisen Keskussairaalan yksityissairaala ja asiakirjojen arkistointiin ja hallintaan kehitetty verkkopankki Arkkeo ovat aloittaneet yhteistyön. Arkkeon avulla HYKSinin potilaat voivat vastaanottaa terveydenhoitoon liittyvät dokumentit digitaalisesti potilaan henkilökohtaiselle Arkkeo-tilille. Palvelu antaa asiakkaille ensimmäistä kertaa mahdollisuuden hallita omia terveydenhuollon dokumentteja sähköisesti.

"Elämme voimakkaasti digitalisoituvassa maailmassa ja Suomessa kaikki henkilökohtaiset potilastiedot ovat jo valmiiksi sähköisessä muodossa. Siitä huolimatta nämä tiedot eivät ole tähän saakka olleet yksityishenkilön saatavilla digitaalisesti. Arkkeo muuttaa tämän ja tarjoaa mahdollisuuden tietojen tarkasteluun milloin ja missä tahansa", kertoo Tuomas Kohila, Arkkeon perustaja ja toimitusjohtaja.

Tarjoamalla verkkopankin minne yritykset voivat automaattisesti tallentaa asiakkaan dokumentteja ja käyttäjä voi turvallisesti arkistoida tärkeitä dokumenttejaan, Arkkeo antaa käyttäjilleen varmuuden siitä, että kaikki tärkeät dokumentit ovat aina turvassa ja käytettävissä kun niitä tarvitaan.

"HYKSin aloittaa toimintansa helmikuussa tavoitteenaan tarjota parasta terveydenhoitoa ja siihen liittyviä palveluja Suomessa", linjaa Janne Aaltonen, HYKSin toimitusjohtaja. "Meillä on parhaat lääkärit ja hoitohenkilökunta sekä nykyaikaiset laitteet - sen lisäksi haluamme olla edelläkävijöitä asiakaspalvelun osalta. Yhteistyö Arkkeon kanssa tarjoaa HYKSin asiakkaille tämän uuden palvelun, joka ei aikaisemmin ole ollut julkisen tai yksityisen sairaanhoidon potilaiden käytettävissä", Aaltonen jatkaa.

Arkkeo:  Tuomas Kohila, Founder and CEO, tuomas@arkkeo.com

HYKSin:  Janne Aaltonen, CEO, janne.aaltonen@hyksinoy.fi

Arkkeo on vuonna 20120 perustettu verkkopankki tärkeille asiakirjoillesi. Arkkeon on perustanut intohimoinen tiimi, joka haluaa auttaa ihmisiä ympäri maailmaa pitämään asiakirjat paremmassa järjestyksessä. Tarjoamalla asiakkaillensa henkilökohtaisen, pankkitason tietoturvalla varustetun tilin, jonka kautta voi automaattisesti vastaanottaa ja järjestää yrityksiltä, palveluntarjoajilta tai muilta henkilöiltä tulevia tärkeitä asiakirjoja. Arkkeo vähentää dokumenttien hallintaan liittyvää jokapäiväistä stressiä ja epäjärjestystä. Ei enää paperisotkua, eikä kadoksissa olevia asiakirjoja. Ei kansioita, täyteen ahdettuja hyllyjä tai laatikoita. Arkkeo on suomalainen, yksityisomistuksessa oleva yritys. www.arkkeo.com

Avainsanat:

Lainaukset

Elämme voimakkaasti digitalisoituvassa maailmassa ja Suomessa kaikki henkilökohtaiset potilastiedot ovat jo valmiiksi sähköisessä muodossa. Siitä huolimatta nämä tiedot eivät ole tähän saakka olleet yksityishenkilön saatavilla digitaalisesti. Arkkeo muuttaa tämän ja tarjoaa mahdollisuuden tietojen tarkasteluun milloin ja missä tahansa.
Tuomas Kohila, Founder and CEO, Arkkeo Oy
HYKSin aloittaa toimintansa helmikuussa tavoitteenaan tarjota parasta terveydenhoitoa ja siihen liittyviä palveluja Suomessa. Meillä on parhaat lääkärit ja hoitohenkilökunta sekä nykyaikaiset laitteet - sen lisäksi haluamme olla edelläkävijöitä asiakaspalvelun osalta. Yhteistyö Arkkeon kanssa tarjoaa HYKSin asiakkaille tämän uuden palvelun, joka ei aikaisemmin ole ollut julkisen tai yksityisen sairaanhoidon potilaiden käytettävissä.
Janne Aalton, CEO, HYKSin Oy