ASPO LUOPUU PÄÄKONTTORIKIINTEISTÖSTÄÄN

ASPO Oyj PÖRSSITIEDOTE 9.9.2003 klo 14.00 ASPO LUOPUU PÄÄKONTTORIKIINTEISTÖSTÄÄN Aspo Oyj:n hallitus on tänään pitämässään kokouksessa päättänyt hyväksyä yhtiön Helsingin Herttoniemessä sijaitsevaa pääkonttori-kiinteistöä koskevan pitkäaikaisen vuokrasopimuksen. Sopimuksen mukaan koko kiinteistö vuokrataan vuoden 2004 alusta Rautaruukki-konsernille vähintään kymmeneksi vuodeksi. Samalla tehtiin päätös kiinteistön myyntiprosessin käynnistämisestä. Nyt tehdyt päätökset ovat jatkoa pyrkimyksille parantaa pääomien tuottoa sekä keskittää taloudelliset resurssit teollisuuden logistiikkapalveluihin keskittyvän Aspon liiketoiminnan kehittämiseen. ASPO Oyj Gustav Nyberg toimitusjohtaja Lisätiedot: tj Gustav Nyberg, (09) 7595 256, 040 503 6420 JAKELU: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet www.aspo.fi Aspo-konserni keskittyy teollisuuden logistiikkapalveluihin. Se palvelee energia-alan ja prosessiteollisuuden yrityksiä liike-toiminta-alueilla, jotka edellyttävät vahvaa erityisasian-tuntemusta ja logistista osaamista. Aspon liikevaihto vuonna 2002 oli 138,9 milj. euroa. Siitä noin 41 % muodostui Aspo Chemicalsin liikevaihdosta, noin 31 % Aspo Shippingin liikevaihdosta ja noin 28 % Aspo Systemsin liikevaihdosta. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/09/20030909BIT00410/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/09/20030909BIT00410/wkr0002.pdf