Toimiva johto osti AtBusineksen yhdessä pääomasijoittaja Sentica Partnersin kanssa

Report this content

AtBusiness Communications Oyj:n toimiva johto ja pääomasijoittaja Sentica Partners Oy:n hallinnoima rahasto ovat ostaneet AtBusiness Communications Oyj:n liiketoiminnan. Liiketoiminta jatkuu nimellä AtBusiness Communications Oy. Yhtiön toimitusjohtajana jatkaa Vesa Kauppila ja hallituksen puheenjohtajana aloittaa Senior Advisor Olli Väätäinen Sentica Partners Oy:stä. ”Yrityksellemme tämä järjestely on erittäin positiivinen asia. Toimintamme jatkuu AtBusiness-nimen alla ja uudet omistusjärjestelyt mahdollistavat yrityksemme pitkäjänteisen kehittämisen. Näin pystymme paremmin vastaamaan markkinoiden kilpailutilanteeseen. Kasvamme kannattavasti ja tulemme laajentamaan tarjontaamme asiakkaillemme”, kertoo toimitusjohtaja Vesa Kauppila AtBusiness Communications Oy:stä. Sentica Partners Oy uskoo vahvasti AtBusiness Communications Oy:n liiketoimintaan ja yrityksen kasvumahdollisuuksiin. ”Liiketoiminta on hyvässä kunnossa ja AtBusiness omaa vahvan asiakaskunnan sekä ammattitaitoisen henkilökunnan, tästä on hyvä lähteä kehittämään toimintaa edelleen”, kertoo Sentica Partnersin Senior Advisor Olli Väätäinen. AtBusiness on aloittanut toimintansa vuonna 1997 ja toimii asiakaskohtaisten ratkaisujen, asiakkuudenhallinnan ja Business Intelligence –ratkaisujen kokonaistoimittaja. Yhtiön liikevaihto oli vuonna 2005 noin 5 miljoonaa euroa ja operatiivinen toiminta kannattavaa. Yritys työllistää noin 65 ammattilaista kahdessa maassa ja kolmessa toimipisteessä. Pääkonttori on Helsingissä ja sivukonttorit Kuopiossa ja Pietarissa. Yhtiö tarjoaa asiakkailleen tuottavuutta ja kilpailukykyä parantavia ohjelmistoratkaisuja mm. liiketoimintajohdon, myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja logistiikan tarpeisiin. Sentica Partners Oy on yksityinen pääomasijoittaja, joka sijoitusvaroilla ja yritysten liiketoimintaa aktiivisesti kehittämällä palvelee yksityisiä ja julkisia pääomarahastoihin sijoittavia tahoja. Lisätietoja: Vesa Kauppila, toimitusjohtaja, AtBusiness Communications Oy gsm:050 367 3142, sähköposti: vesa.kauppila@atbusiness.com Olli Väätäinen, Senior Advisor, Sentica Partners Oy gsm:050 557 8111, sähköposti: olli.vaatainen@sentica.fi