Atea on solminut palvelusopimuksen Technopoliksen kanssa

Atea ja Technopolis ovat solmineet yhteistyösopimuksen päätelaitteista ja niihin liittyvistä elinkaaripalveluista. Sopimuksen myötä Technopoliksen asiakkaat voivat hankkia päätelaitteita Atea eSHOPista.  Sopimuksen piiriin kuuluvat päätelaitteet, tietyt elinkaaripalvelut sekä ohjelmistolisenssit.

”Tämä on uusi palvelumalli Technopoliksen asiakkaille. Tuotevalikoima Atea eSHOPissa on kattava ja hinnat Atean tehokkaasti kilpailuttamia. Näin ollen yksittäinenkin laitteen tilaaja pääse hyötymään suuren kokonaisvolyymin eduista sekä laitevalmistajien erikoiseduista”, kertoo Kalle Mehtola Atea Finlandista.

Palvelusopimus Atean kanssa mahdollistaa Technopoliksen asiakkaiden kokonaisvaltaisen palvelun.

”Sopimuksella täydennetään jo olemassa olevien ict-palveluiden tarjontaa. Laitehankintojen ostaminen integroidun MyTechnopolis-palvelun kautta tarkoittaa toimitila-asiakkaillemme ajan ja vaivan säästöä”, sanoo Technopoliksen palvelujohtaja Olli Rasia.

Technopolis on kiinteistöihin, toimitilojen vuokraukseen ja palveluihin erikoistunut yritys. Keskeisenä toiminta-ajatuksena on yhdistää liiketoimintaa tukevat palvelut nykyaikaisiin toimitiloihin ja tarjota asiakkaille joustavat toimintaympäristöt. Technopoliksen asiakkaina on 1400 yritystä eli noin 26000 loppukäyttäjää.

Kalle Mehtola, Atea Finland Oy, kalle.mehtola@atea.fi, puh. 040 060 9213
Sarita Laras, viestintäjohtaja, Atea Finland Oy, sarita.laras@atea.fi, puh. 040 503 7040

Olli Rasia, Technopolis Oyj, olli.rasia@technopolis.fi, puh. 040 594 1123

Atea on Pohjoismaiden ja Baltian johtava it-infrastruktuuritoimittaja, jonka palveluksessa on 6300 työntekijää 82 paikkakunnalla Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Liettuassa, Latviassa ja Virossa. Asiantuntijamme neuvovat asiakkaitamme it-ympäristönsä kehittämisessä ja teemme yhteistyötä johtavien it-laite- ja ratkaisuvalmistajien kanssa. Atea-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli noin 2,8 miljardia euroa, ja se on listattu Oslon pörssissä. Suomessa atealaisia on noin 400. www.atea.fi