Atea starttaa Tech Campin: uusi intensiivileiri it-alan erikoisjoukoille

Lehdistötiedote 19.2.2014

Atea käynnistää uuden ajankohtaistapahtuman, Tech Campin. Atea Tech Camp on tähdätty teknisille asiantuntijoille ja sen tavoitteena on tarjota osallistujille koulutuspäivää vastaava hyöty.

Tapahtuma sisältää huippuasiantuntijoiden keynote-puheenvuoroja, luentoja, demoja sekä hands on -workshoppeja. Ensimmäisen päivän päätteeksi verkostoidutaan kumppanialueella, minkä jälkeen voi osallistua yhteiseen illanviettoon. Seuraavana päivänä ohjelma jatkuu. Puheenvuoroja puolentoista päivän aikana on lähes kolmekymmentä.

”Jokaisen kilpailukykyisen yrityksen takana on tulevaisuudessa huippuunsa viritetty tietoteknologia. Havaitsimme, että tiivistä ja käytännöllistä, tärkeimpien teknologioiden uudet tuulet summaavaa tapahtumaa ei vielä ole olemassa. Siksi päätimme järjestää sellaisen itse”, Atean konsultointipalveluista vastaava Ville Kangasniemi sanoo.

Atea järjestää Tech Camp -tapahtuman 19­.-20.3. Tuusulan Gustavelundissa yhteistyössä Ciscon, Citrixin, EMC:n, HP:n ja Microsoftin kanssa. Atea on järjestänyt vastaavia tapahtumia myös Ruotsissa ja Norjassa.

Päivi Kivikoski, markkinointipäällikkö, Atea Finland Oy, puh. 050 312 2884

Atea on Pohjoismaiden ja Baltian johtava it-infrastruktuuritoimittaja, jonka palveluksessa on 6600 työntekijää 82 paikkakunnalla Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Liettuassa, Latviassa ja Virossa. Asiantuntijamme neuvovat asiakkaitamme it-ympäristönsä kehittämisessä ja teemme yhteistyötä johtavien it-laite- ja ratkaisuvalmistajien kanssa. Atea-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli noin 2,8 miljardia euroa, ja se on listattu Oslon pörssissä. Suomessa atealaisia on noin 400.