​​Atria 100 Nuorta Kokkia -koulutusohjelman haku on nyt käynnissä!

Atria 100 Nuorta Kokkia on ainutlaatuinen koulutusohjelma nuorille ruoka-alan ammattilaisille. Koulutuksessa alan huipputekijät jakavat tietouttaan ja avaavat ruoka-alan monipuolisia mahdollisuuksia nuorille tulevaisuuden tekijöille. Kolmannentoista vuosikurssin opiskelijoiden haku on parhaillaan käynnissä.

Atria 100 Nuorta Kokkia -koulutusohjelma on perustettu vuonna 2003 Atrian 100-vuotisjuhlavuoden tekona ja sitä on järjestetty siitä lähtien. Koulutusohjelman on käynyt yli 1000 alan ammattilaista.

Atria 100 Nuorta Kokkia keskittyy ruoka-alan monipuolisista mahdollisuuksista kertomiseen. Ohjelmassa pureudutaan mm. liikeidean ja ruokatuotteen rakentamiseen, palvelun merkitykseen, ruoan ja juoman makumaailmoihin, ruoka-alan tukipalveluiden tärkeyteen sekä oman uran ja osaamisen kehittämiseen.
Koulutusohjelmassa tärkeää on yhdessä tekeminen ja verkostoituminen. Kurssilaiset tapaavat ruoka-alan huippuosaajia sekä samanikäisiä nuoria ammattilaisia ympäri Suomen. Nuoret verkostoituvat keskenään ja luovat ainutlaatuisen oppimisympäristön.

Atria 100 Nuorta Kokkia –koulutusohjelmaan haetaan 18-25-vuotiaita innostuneita ja motivoituneita ruoka-alan ammattilaisia. Hakijoilta odotetaan vähintään kahden vuoden työkokemusta.

Koulutusohjelma koostuu kolmesta kahden päivän workshopista, jotka pidetään 3.-4.5., 29.-30.8. ja 3.-4.10.2016. Koulutuspaikkana toimii Kokoushotelli Gustavelund Tuusulassa. Koulutusohjelma on kurssilaisille maksuton. Kurssin johtajana toimii keittiömestari, opettaja ja monista ruokaohjelmista tuttu Aki Wahlman.

Haku on voimassa 20.3.2016 saakka.

Atria 100 Nuorta Kokkia -sivustolla on nähtävissä koulutusohjelman käyneiden nuorten alan ammattilaisten kokemuksia koulutuksesta ja oman uransa etenemisestä.

Videot, lisätietoa sekä hakeminen osoitteessa: www.atria.fi/A100NK

Lisätietoja:

Janne Tirkkonen, koulutusohjelman rehtori, Atria Suomi Oy, janne.tirkkonen@atria.com, 040 154 9895

Sanna Päällysaho, brandijohtaja, Atria Suomi Oy, sanna.paallysaho@atria.com, 040 826 8588

Atria 100 Nuorta Kokkia -kuvia tiedottaja Marja Latvatalolta, marja.latvatalo@atria.com, +358 400 777 874