Atria avasi pop up -keittoravintolan Helsingin keskustaan

Atria avasi eilen ensimmäistä kertaa pop up -ravintolan. Ravintola on nimeltään Lounaskeittola ja siellä tarjoillaan ilmaiseksi Atrian uusia itämaisia broilerikeittoja. Pop up -ravintola on avoinna kaikille keitonystäville joka arkipäivä ensi viikon loppuun saakka.

Atrian ensimmäisessä pop up -ravintolassa on tarkoituksena tuoda esille kevään uusia itämaisia keittoja. Pop up -ravintola on Atrialle uudenlainen tapa maistattaa uutuuksia.

”Halusimme kokeilla jotain uutta ja erilaista. Toivomme, että ihmiset tulevat Lounaskeittolaan nauttimaan lämpimästä keitosta ja tunnelmasta. Uusissa keitoissa Aasian maut kohtaavat suomalaisen kanan. Nämä itämaiset keitot tuovat sopivasti lämpöä talven keskelle,” kertoo Atrian brändijohtaja Sanna Päällysaho.

Keittoravintolassa on maisteltavana kotimaisesta broilerista valmistetut itämaisittain maustetut keitot: Green Curry ja Red Curry. Tunnelmalliseen keittolaan voi piipahtaa lounaalle tai illalla työpäivän jälkeen. Lounaskeittola on auki 9.2.–19.2.2016 välisen ajan joka arkipäivä lounasaikaan klo 11–14 ja iltaisin klo 16–19 Bassoradion tiloissa, osoitteessa Unioninkatu 25, Helsinki.

Lisätiedot:
Sanna Päällysaho