Atria lähettää Aurinkoliveä 19.–20.6.2018

Atria lähettää suoraa Aurinkolive-verkkolähetystä tiistaina ja keskiviikkona 19.–20.6.2018 Nurmosta.

Aurinkolive on suora verkkolähetys Atrian tehtailta Seinäjoen Nurmosta, jonne Atria ilmoitti vuosi sitten tammikuussa rakentavansa Suomen suurimman aurinkosähköpuiston Atrian Auringon. Suorassa verkkolähetyksessä seurataan kahden päivän ajan, kun yli 200 aurinkopaneelia asennetaan Nurmon sikaleikkaamon katolle. Asennuksista vastaa Atrian Aurinko -hankkeen yhteistyökumppani Solarigo Systems Oy.

Atria toimii edelläkävijänä aurinkosähkön teollisessa käyttöönotossa. Rakenteilla oleva aurinkosähköpuisto tuottaa jo nyt päästötöntä ja kotimaista energiaa ruoan tuotantoon. Atrian Aurinko on osoitus läpinäkyvyydestä ja se on yksi Atrian mittava teko ilmaston hyvinvoinnin eteen.

Atrian Aurinko -aurinkosähköpuiston aurinkopaneeleiden asennuksista on valtaosa jo tehty. Hanke valmistuu kokonaisuudessaan syksyllä 2018.

Voit seurata suoraa lähetystä sosiaalisessa mediassa tunnuksella #aurinkolive.

Tutustu hankkeeseen Atrian ja Solarigon Nurmon Aurinko -hankesivuilla: www.nurmonaurinko.fi

Seuraa suoraa #aurinkolive-verkkolähetystä: www.atria.fi/atrianaurinko

Lisätietoja Atrian Aurinkosähköpuistosta antaa johtaja Tapani Potka, puh. 040 579 4173, tapani.potka@atria.com