Atria laittaa grillit soimaan: Makkarasesonki nyt parhaimmillaan

Alkukesä on Atrialla vuoden kiireisintä aikaa. Juhannusviikolla grillimakkaraa tehdään yli kolminkertainen määrä normaaliin kesäviikkoon verrattuna. Lämpimät säät ovat olleet suotuisia, joten kesä on lähtenyt hyvin käyntiin ja odotukset makkaran menekille ovat korkealla. Kesäsesongin tiukka työtahti vaatii erityistä joustoa Atrian tuotannon henkilökunnalta. Kesän kiirettä on helpottamassa iso kesätyöntekijöiden joukko. Atrialla työskentelee tänä kesänä 750 sesonkiapulaista.

Atria Hiillos Suomen myydyin grillimakkara

Atria Hiillos on ollut jo pitkään Suomen myydyin grillimakkara. Hiillos on maistunut suomalaisille jo 40 vuotta. Wilhelm-brändi on Atrian ylpeyden aihe. Atria Wilhelmit ovat menestyneet A-luokan grillimakkaratesteissä jo useana perättäisenä vuotena. Niin myös tänäkin keväänä Wilhelm valittiin mm. Iltalehden makutestissä parhaan makuiseksi A-luokan grillimakkaraksi.

Kaikki Atrian tuotteet on valmistettu 100 prosenttisesti kotimaisesta lihasta.

Kesäisiä uutuusmakuja

Atrian tämän kesän Wilhelm-uutuuksissa on mehukkaita makuelämyksiä.

Uusi tuplapakkaustyyppi, Wilhelm Duo, on jaettu kahteen osaan ja puolikkaat voidaan helposti irrottaa toisistaan repäisyviivaa pitkin. Molemmilla puolilla on kaksi 100 gramman grillimakkaraa. Pakkauksen toisessa puoliskossa on aina perusmakuna Wilhelm Kesä, jossa on käytetty samaa maustetta kuin Wilhelm Perinteisessä. Toisessa puoliskossa on vaihtoehtoinen menneiltä kesiltä tuttu Wilhelm-maku, joko Wilhelm Bratwurst tai Wilhelm
Viherpippurisulatejuusto.

Toisen tämän kesän uutuuden, Atria Wilhelm Pepperoni-salamin 400 g, maun salaisuutena on sekä pepperoni-meetvursti että erityismausteseos. Hiillosta grillataan tänä kesänä välimerellisissä tunnelmissa. Atria Hiillos 400 g Kesämaku Välimeren miedosta mausta tykkää koko perhe.

Lisätietoja:

Antti Paavilainen, johtaja, myynti, Atria Suomi Oy,