Atria Oyj:n vuosiraportti vuodelta 2023 on julkaistu

Atria Oyj, Pörssitiedote, Tilinpäätös ja toimintakertomus, 6.3.2024 klo 11.00

Atria Oyj:n vuosiraportti vuodelta 2023 on julkaistu

Atria Oyj on tänään julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2023 osoitteessa www.atria.com/sijoittajat/taloustieto/vuosikertomukset/. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä toimielinten palkitsemisraportin.

Vuosikertomuksen tilinpäätös sisältää konsernitilinpäätöksen ja emoyhtiön tilinpäätöksen. Muista kuin taloudellisista tiedoista annettava selvitys sisältyy hallituksen toimintakertomukseen. Vuosikertomuksen hallinnointia koskevassa osiossa on selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja toimielinten palkitsemisraportti.

Atria Oyj julkaisee vuosikertomuksen European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena xHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti tilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä ja liitetiedot XBRL block -merkeillä. Tilintarkastajan raportti ESEF-tilinpäätöksen varmentamisesta sisältyy xHTML-tiedostoon.

Vuosikertomus on saatavilla xHTML- ja pdf-muodoissa osoitteesta www.atria.com/sijoittajat/taloustieto/vuosikertomukset/ ja tämän tiedotteen liitteenä.

Lisäksi Atrian verkkosivuilla on julkaistu yritysvastuuraportti 2023.

Raporteista ei ole saatavilla painettuja versioita.

Lisätietoja antaa Hanne Kortesoja, viestintä- ja IR-johtaja, puh. 0400 638 839, hanne.kortesoja@atria.com.

Kai Gyllström
Atria Oyj