Atria palkkaa tänä vuonna noin 700 nuorta kausi- ja kesätöihin

Kesäduuni Atrialla on oikea duuni, jossa pääsee näyttämään taitonsa ja intonsa. Atrialle kausi- ja kesätyöntekijät puolestaan varmistavat sesongin onnistumisen. Ensimmäiset työsuhteet alkavat jo helmikuussa, mutta vilkkain sesonki ajoittuu loppukevääseen ja kesään. Aikaan, jolloin suomalaisten grillauskausi on parhaimmillaan.

- Atrialla ei pelätä antaa nuorille tehtäviä, joissa pääsee kehittymään ja näyttämään osaamisensa. Meille kesätyöntekijät ovat arvokas lisä sesonkikiireeseen ja he tuovat mukanaan uutta tietotaitoa sekä tuoretta ajattelua, Atria Suomen toimitusjohtaja Mika Ala-Fossi kertoo.

Atria on mukana Vastuullinen kesäduuni –kampanjassa, jonka periaatteiden mukaan kesätyön sisällön on oltava merkityksellistä ja siitä on maksettava kilpailukykyinen korvaus. Nuori perehdytetään työhönsä huolellisesti ja työstä annetaan myös arvokasta palautetta.

Atrian kausi- ja kesätyöntekijät työskentelevät pääasiassa tuotannon, henkilöstöravintolan ja tekniikan tehtävissä. Paikkoja on avoinna Forssassa, Kauhajoella, Koskenkorvalla, Nurmossa, Sahalahdessa, Seinäjoella ja Varkaudessa. Perehdytyksen ja työnopastuksen jälkeen kukin kesätyöntekijä on osa porukkaa. Ja hyvin he porukkaan sulautuvatkin: tutkitusti suurin osa haluaisi palata seuraavana vuonna uudelleen. Moni Atrian työntekijä onkin tullut taloon kesätöiden kautta.

Lisätietoja:

• Sanna Hovila, rekrytointipäällikkö, Atria Suomi, puh. 010 316 0988, sanna.hovila@atria.com
  • atria.fi/kesatyo