Atria tehostaa toimintaansa Ruotsissa

Atria suunnittelee liiketoimintojensa tehostamista ja kilpailukyvyn parantamista Ruotsissa. Atria Ruotsi käynnistää tehostamishankkeen, jonka tavoitteena on kilpailukyvyn merkittävä parantaminen muuttuneessa toimintaympäristössä.

Atria Ruotsi käynnistää suunnitelmaan liittyvät yhteistoimintaneuvottelut, jotka koskevat kaikkia Atria Ruotsin toimihenkilöitä. Tehostamishankkeella pyritään saavuttamaan noin 3 miljoonan euron vuotuiset säästöt henkilöstökuluissa. Säästöt toteutuisivat osittain jo vuoden 2019 loppupuolella ja täysimääräisenä vuoden 2020 alusta lähtien. Tämä tarkoittaisi noin 40 toimihenkilön irtisanomista.

- Atria Ruotsin uudistetun strategian tavoitteena on kääntää viime vuoden huono tuloskehitys positiiviseksi. Organisaation ja toimintojen tehostaminen on yksi toimenpide uudistetussa strategiassamme. Tavoitteenamme on rakentaa tehokas ja kilpailukykyinen organisaatio. Toimihenkilötehtävien osalta olemme tunnistaneet selkeän tehostamistarpeen, kertoo Atria Ruotsin toimitusjohtaja Jarmo Lindholm.

Lisätietoja antaa Atria Ruotsin toimitusjohtaja Jarmo Lindholm puh. +46 72 570 38 00