Atria työterveyspalveluja tuottavan Härmämedin osakkaaksi

Atria Suomi Oy ja Härmämedi Oy ovat sopineet tulevaa työterveyshuoltoyhteistyötä koskevasta järjestelystä, jonka yhteydessä Atria tulee omistamaan runsaan 15 prosentin osuuden Härmämedi Oy:n osakkeista. Atria ja Härmämedi Oy tiedottivat aiemmin toukokuussa aiesopimuksen solmimisesta, jonka mukaan Härmämedi tarjoaa Atrialle työntekijöiden työterveyspalveluita Atrian Nurmon työterveysasemalla.

Työterveyshuollon järjestämisellä vahvistetaan paikallista yhteistyötä ja turvataan laadukkaat työterveyshuoltopalvelut Atrian henkilöstölle myös tulevaisuudessa. Atrian työterveyspalveluiden uusi toimintamalli Nurmo työterveysasemalla käynnistyy syyskuussa.

”Härmämedin osakkaana Atria pystyy paremmin varmistamaan työterveydenhuollon resurssien saatavuuden ja kehittämisen yhdessä alueemme muiden yritysten kanssa. Atrialle on tärkeää kehittää työterveyspalveluja entistä enemmän ennaltaehkäiseviin palveluihin”, sanoo Atria Suomen henkilöstöjohtaja Patrik Lindholm

”Atrian omistajuus tuo meille leveämmät hartiat kehittää edelleen ja vahvistaa työterveyspalvelujamme alueellamme. Atria on alueemme yksi suurimmista yksityisistä työnantajista ja haluamme aidosti kehittää työterveyspalveluita Atrian kanssa”, sanoo Härmämedin toimitusjohtaja Jan-Erik Hagfors

Härmämedi on räätälöityjä ennaltaehkäiseviä työterveyspalveluja ja työperäisiä sairaanhoitopalveluja tuottava alueellinen työterveyshuoltoyksikkö, joka on paikallisten yritysten omistama. Härmämedi Oy:n osakkaita jatkossa Atrian lisäksi ovat Lillbacka Powerco Oy, MSK Group Oy, Skaala IFN Oy, Kauhavan Kaupunki, Veljekset Ala-Talkkari Oy, Pohjanmaan Osuuspankki sekä Härmän Kuntoutus Oy.

Lisätietoja:

• Henkilöstöjohtaja Patrik Lindholm, Atria Suomi Oy, patrik.lindholm@atria.com, puh. 040 849 9804
  • Toimitusjohtaja Jan-Erik Hagfors, Härmämedi Oy, jan-erik.hagfors@harmamedi.fi, puh. 050 564 6457