Atrian suomalaiselle naudanlihalle jälleen menestystä World Steak Challenge -kilpailussa

Atrian suomalainen nurminaudan liha keräsi jälleen menestystä eilen järjestetyssä World Steak Challenge 2023 -kilpailussa Lontoossa.

Atrian naudanlihatuotteilla kilpailuun osallistunut Atrian tanskalainen yhteistyökumppani JN Meat International saavutti kultamitaleita useissa eri kategorioissa:

• Kultamitalitaso nurminaudan filee -kategoriassa
  • Kultamitalitaso nurminaudan Rib eye (entrecote-pihvi) -kategoriassa
  • Kultamitalitaso nurminaudan ulkofilee sirloin -kategoriassa

– World Steak Challenge -kilpailu on järjestetty vuodesta 2015 alkaen. Jo ensimmäisistä kilpailuista lähtien olemme saavuttaneet kultatasoja jokaisessa käydyssä pihvikilpailussa. Menestys todistaa sen, että Atrian suomalainen naudanliha on maailman parasta. Tunnustus kuuluu meidän koko naudanlihan tuotantoketjulle, kommentoi Atria Suomen lihaliiketoiminnasta vastaava johtaja Markku Hirvijärvi sijoitusta.

– Atrialta toimitetaan yhteistyökumppanillemme JN Meat Internationalille Tanskaan neljä kertaa viikossa laadukasta suomalaista naudan lihaa. Niistä he valitsevat parhaat palat kilpailuun mukaan. Kilpailun menestyksestä kiitos kuuluu suomalaisten naudanlihan tuottajien lisäksi myös tanskalaiselle yhteistyökumppanillemme JN Meatille.

Lisätietoja antaa Atria Suomen lihaliiketoiminnasta vastaava johtaja Markku Hirvijärvi, puh. 040 773 9276, markku.hirvijarvi@atria.com.

Kilpailun verkkosivut:

World Steak Challenge 2023 - 2023 Medallists