Atrian taloudellinen raportointi vuonna 2021

Atria Oyj, Pörssitiedote 24.8.2020, klo 13.00

Atrian taloudellinen raportointi vuonna 2021

Atria Oyj:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2020 julkaistaan 16.2.2021 noin klo 8.00. Varsinainen yhtiökokous pidetään Helsingissä 29.4.2021. Osakkeenomistajalla on oikeus osakeyhtiölain mukaisesti saada yhtiökokoukselle kuuluva asia yhtiökokouksen käsiteltäväksi, jos hän vaatii sitä kirjallisesti hallitukselta niin hyvissä ajoin, että asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun. Vaatimuksen katsotaan tulleen riittävän ajoissa, jos hallitukselle on ilmoitettu vaatimuksesta viimeistään 26.2.2021. Pyyntö on lähetettävä perusteluineen tai päätösehdotuksineen kirjallisesti osoitteeseen Atria Oyj, Konsernin lakiasiat, PL 900, 60060 Atria.

Vuoden 2020 vuosikertomus ilmestyy viikolla 12/2021.

Atria Oyj julkaisee vuoden 2021 aikana kaksi osavuosikatsausta ja yhden puolivuosikatsauksen:

- osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 29.4.2021, noin klo 8.00
- puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 20.7.2021, noin klo 8.00
- osavuosikatsaus tammi-syyskuu 21.10.2021, noin klo 8.00.

Tulostiedotteet ovat heti julkistamisen jälkeen luettavissa myös internetissä osoitteessa www.atria.com.

Juha Gröhn

JAKELU:
www.atria.com

Atria on Pohjoismaiden, Viron ja Venäjällä Pietarin alueen johtavia liha- ja ruoka-alan yrityksiä. Olemme asiakkaidemme, henkilöstömme ja omistajiemme arvostama, vuonna 1903 perustettu yritys. Olemme tehneet ruokaa ihmisille yli sata vuotta ja haluamme tehdä sitä tulevaisuudessakin. Siksi toimimme maapalloa, ihmisiä ja ruokaa kunnioittaen. Atrian uusiutuminen ja kasvu perustuvat erinomaiseen kaupalliseen osaamiseen ja tehokkaaseen, vastuulliseen toimintatapaan. Päätuotteemme, Hyvä Ruoka, tuottaa paremman mielen ja kestävää arvoa kaikille sidosryhmillemme. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli noin 1,45 miljardia euroa ja palveluksessamme oli noin 4 450 liha- ja ruoka-alan osaajaa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Venäjällä ja Virossa. Atria Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä vuodesta 1991 lähtien.