Jennifer Paatelainen Atria-konsernin henkilöstöjohtajaksi

Atria Oyj, pörssitiedote, 20.9.2023, klo 12.00

Jennifer Paatelainen Atria-konsernin henkilöstöjohtajaksi

KTM Jennifer Paatelainen on nimitetty Atria-konsernin henkilöstöjohtajaksi 8.1.2024 alkaen. Hänellä on monipuolinen työkokemus kansainvälisten yritysten henkilöstöjohtajan tehtävistä. Hän tulee Atrialle Unileveriltä, jossa hän on toiminut henkilöstöjohtajana Pohjoismaiden organisaatiossa sekä henkilöstöjohtajan tehtävissä jäätelön liiketoimintayksikössä Euroopassa. Hän on työskennellyt vuodesta 2015 lähtien Unileverillä, ja lisäksi hänellä on takanaan pitkä työura British American Tobacco Finland Oy:n HR-tehtävissä.

Atria-konsernin henkilöstöjohtajana Jennifer Paatelaisen vastuulla on johtaa konsernin henkilöstöstrategiaa ja -toimintoja sekä Atria -konsernin, sen henkilöstön ja kulttuurin jatkuvaa kehittämistä.

Jennifer Paatelainen on Atria-konsernin johtoryhmän jäsen ja raportoi toimitusjohtaja Kai Gyllströmille.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Kai Gyllström. Yhteydenotot ja haastattelupyynnöt viestintäjohtaja Hanne Kortesojan kautta, sähköposti: hanne.kortesoja@atria.com, puh. 0400 638839.

Kai Gyllström

Jakelu: