Juhannuksen kunniaksi Atria Wilhelm tuo grilliruoan seuraksi APA-oluen

Monelle suomalaiselle tuttu grillituotteiden sarja laajenee, kun ruoat saavat rinnalleen oluen.

Erityisesti grillimakkaroista tunnettu Atria Wilhelm -tuoteperhe on laajentunut jo aiemmin tänä kesänä, kun myyntiin on tullut kypsiä lihoja; pekonia, sisäfileetä ja ribsejä. Samalla Wilhelm on saanut myös uuden ulkoasun. Nyt juhannuksen kunniaksi Wilhelm-tuotteiden valikoima kasvaa entisestään, kun hyllyille saapuu Wilhelm-olut.

Uusi aluevaltaus

Atrian logoa ei ole koskaan ennen nähty juoman kyljessä. Uudessa oluessa on kyse kokeilusta, joka sai alkunsa Wilhelm-tapahtumasta. – Järjestimme toukokuun alussa Wilhelm-kisastudion grilliherkkujen ystäville ja tahdoimme yllättää paikalle saapuvat vieraat. Niinpä päädyimme valmistamaan tuohon tilaisuuteen pienen erän Wilhelm-olutta yhteistyössä Olarin Panimon kanssa. Uusi olut herätti runsaasti kiinnostusta ja keräsi niin paljon kehuja, että halusimme saada sen myyntiin muiden Wilhelm-tuotteiden rinnalle, kertoo Atrian Brändijohtaja Salla Eklund.

Palanpainikkeeksi grilliruoalle

Oluthyllyillä on nykyään todella paljon valinnanvaraa, joten sopivan juoman löytäminen nimenomaan tuhtien grilliruokien kanssa nautittavaksi voi aiheuttaa päänvaivaa. – Wilhelm-olut on suunniteltu ja valmistettu nimenomaisesti lihaisien grilliherkkujen kanssa nautittavaksi. Kyseessä on raikas American Pale Ale -olut, jossa on häivähdys sitruunaa ja greippiä.

Olarin Panimo on valmistanut Wilhelm-olutta rajoitetun erän, ja se on myynnissä Ruoholahden K-Citymarketissa. – Tavoitteenamme on tietysti palvella Wilhelmin ystäviä yhä paremmin ja tarjota uusia makuja ja kokemuksia ruokapöydän ääressä. Uskomme, että Wilhelm-olut tukee mainiosti tätä tavoitetta, päättää Eklund.

Lisätiedot:
Atria Suomi Oy, brändijohtaja Salla Eklund, puh. 040 5932 664, salla.eklund@atria.com