Jyvin grillattavaa - Jyväbroiler-grillisarja kasvaa uusilla tuotteilla

Jyväbroiler-grillisarja kasvaa tänä kesänä kahdella uudella Premium-luokan uutuudella. Jyväbroiler-tuotteet ovat suomalaista kanaa eteläpohjalaisilta ja pirkanmaalaisilta tiloilta. Suomalaisella kauralla kasvanut, maltillisesti käsitelty ja vain yksinkertaisesti pintamaustettu broilerin liha edustaa paluuta juurille, aitoihin asioihin.

Kuluttajatestissä* Jyväbroiler-tuotteet ovat saneet erittäin positiivista palautetta koko perheelle sopivasta tuotteesta, helposti avattavasta pakkauksesta sekä korkeasta laatumielikuvasta, jota pakkaustapa tukee.

Muut Jyväbroiler-grillituotesarja tuotteet ovat: Jyväbroiler Fileepihvi Basilika-Tomaatti, Jyväbroiler Savuinen Chili-paprika Halsteribroileri ja Jyväbroiler Fileevarras Merisuola.

Jyväbroiler Broilerin Fileepihvi Paahteinen Paprika

Kesäkeittiön pannulle ja grillin parilalle sopii mainiosti uusi Jyväbroiler Broilerin Fileepihvi Paahteinen Paprika, joka saa intensiivisen makunsa ja herkullisen värinsä paahdetusta paprikasta ja yrteistä tehdystä tuoretahnasta. Fileepihvit on valmistettu kauralla kasvaneen suomalaisen broilerin lihasta ja pakattu 3 kpl pakkaukseen (380 g). Tyylikäs vihreä skinipakkaus tuo laadukkaat fileepihvit näyttävästi esille. Pakkauksessa on myös Antibioottivapaa-merkintä.

Jyväbroiler Broilerin Fileepihvi Lime-Korianteri

Premium-laatua arvostavan grillaajan valinta ovat limeä ja korianteria sisältävällä pirteällä pintamausteella maustetut Jyväbroiler Broilerin Fileepihvit, joissa on sekä makua että silmänruokaa. Ohuet fileepihvit onnistuvat niin grillissä kuin pannullakin. Kauralla kasvatetun ja antibioottivapaan fileen lihapitoisuus on 87 %. Fileepihvit on pakattu 3 kpl helposti avattavaan skinipakkaukseen (380 g).

Tutustu koko Jyväbroiler-tuoteperheeseen osoitteessa www.jyvabroiler.fi

Lataa kuvat tästä linkistä

*Lähde: Jyväbroiler, Foodwest kotitesti 6/2020

Lisätiedot: Atria Suomi Oy, markkinointipäällikkö Anna-Maija Sorri, puh. 040 825 4545, anna-maija.sorri@atria.com

Jyväbroiler-tuotteet ovat suomalaista kanaa eteläpohjalaisilta ja pirkanmaalaisilta tiloilta. Suomalaisella kauralla, ilman antibiootteja kasvanut broilerin liha on maltillisesti käsitelty ja vain yksinkertaisesti pintamaustettu. Tuotteet ovat lisäaineettomia. Valmistaja ja markkinoija Atria Suomi Oy.