Kansa vaati, Atria toimittaa: Mörkö-makkara myyntiin kauppoihin ympäri maan

Suomen jääkiekon MM-kullan kunniaksi Atria laajentaa Wilhelm-tuoteperhettään 60 000 pakkauksen erikoiserällä. Kultajoukkueen kapteenin mukaan nimetty ”Mörkö-makkara” on myynnissä torstaista 6.6. alkaen kaupoissa kautta maan.

Atria Wilhelm oli yksi tämän vuoden jääkiekon MM-kisalähetysten yhteistyökumppaneista ja tarjosi kisojen viralliset kisalihat.

Voitokkaan joukkueen kapteeni inspiroi Atriaa julkaisemaan finaalin jälkeisenä päivänä leikkisän mainoskampanjan, jossa Wilhelm-tuoteperhettä oli laajennettu kapteenin mukaan nimetyllä ”Mörkö-makkaralla”.

Iltapäivälehdissä ja sosiaalisessa mediassa julkaistujen mainosten seurauksena Atrian kuluttajapalveluun tulvi kysymyksiä siitä, mistä Mörkö-makkaraa saa ostaa ja tuleehan tuote oikeasti kauppoihin. Atria päätti vastata kuluttajien toiveeseen rajoitetulla Mörkö-makkara-erällä.

”Kuluttajien signaali oli selvä: kansa halusi Mörkö-makkaran, joten me teimme sellaisen”, kertoo Atrian markkinointipäällikkö Elina Vuolle. ”Suomen maailmanmestaruus on koko kansan suuri ylpeydenaihe. Meille on kunnia-asia olla juhlinnassa mukana omalla tuotteellamme. Toivottavasti Mörkö-makkara ilahduttaa asiakkaitamme laajasti ympäri Suomen”, jatkaa Vuolle.

Mörkö-makkara on taattua Atria Wilhelm -laatua, ja sen rajoitettu 60 000 pakkauksen erä saapuu kauppoihin torstaina 6.6. Mörkö-pakkauksen voi löytää samoista hyllypaikoista Atria Wilhelm Perinteinen -tuotteiden kanssa.

”Jos kultajuhlia haluaa jatkaa Mörkö-makkarasta nauttien, kannattaa toimia nopeasti ja käydä ostamassa omansa pikimmiten. Makkara on myynnissä kaikkialla Suomessa, mutta ei kuitenkaan aivan jokaisessa kaupassa – erä on kooltaan sellainen, että kyseessä on eräänlainen keräilykappale, lopettaa Vuolle.

Lisätietoja: markkinointipäällikkö Elina Vuolle, Atria Suomi Oy, elina.vuolle@atria.fi, puh. 040 566 58 42

Avainsanat: