Meelis Laande on nimitetty Atria Viron toimitusjohtajaksi ja Atria-konsernin johtoryhmän jäseneksi – Olle Horm siirtyy pois Atrialta

Atria Oyj Pörssitiedote, 21.2.2024 klo 17.00

MBA Meelis Laande on nimitetty Atria Viron toimitusjohtajaksi ja Atria-konsernin johtoryhmän jäseneksi 1.4.2024 alkaen. Meelis Laande on aiemmin työskennellyt Atria Viron kaupallisena johtajana vuodesta 2012 lähtien. Meelis Laande raportoi Atria Oyj:n toimitusjohtaja Kai Gyllströmille.

− Meelis on toiminut Atria Viron kaupallisena johtajana viimeiset 11 vuotta ja on työskennellyt tiiminsä kanssa sekä kannattavan kasvun aikaansaamiseksi että Maks & Mooritsin kehittämiseksi johtavaksi elintarvikebrändiksi Viron markkinoilla. Odotan innolla yhteistyötä Meelisin kanssa Atrian tulevaisuuden menestyksen rakentamisessa Virossa ja toivotan hänet tervetulleeksi Atria-konsernin johtoryhmään, sanoo Atria Oyj:n toimitusjohtaja Kai Gyllström.

Atria Viron pitkäaikainen toimitusjohtaja Olle Horm siirtyy pois Atrian palveluksesta.

− Haluan kiittää Olle Hormia hänen menestyksekkäästä työstään Atria Viron toimitusjohtajana vuodesta 2012 lähtien. Olle Horm on rakentanut Atria Virosta menestyvän ja kannattavan liiketoiminnan. Arvostan erityisesti Ollen johdonmukaisuutta ja pitkäjänteistä kehittämisotetta vaikeassa liiketoimintaympäristössä, sanoo Kai Gyllström.

Lisätietoja antaa Atria Oyj:n toimitusjohtaja Kai Gyllström. Yhteydenotot viestintäpäällikkö Marja Latvatalon kautta, sähköposti: marja.latvatalo@atria.com, puh. 0400 777 874.

Kai Gyllström

Jakelu: