Ota Atrian haaste vastaan suomalaisen ruuan puolesta

Historian ensimmäistä suomalaisen ruoan päivää vietetään ensi keskiviikkona 4.9.2019. Suomalainen ruoka on ainutlaatuinen yhdistelmä puhtautta, osaamista ja vastuullisuutta – siksi suomalaisen ruoan päivä on todellinen juhlapäivä!

Atria on mukana Ruokatiedon lanseeraamassa merkkipäivässä nostamassa suomalaisen ruuan ja sen tekijöiden arvostusta sekä vahvistamassa kuluttajien tietoisuutta ruoan suomalaisesta alkuperästä.

Atria haastaa mukaan kaikki yhteistyökumppanit ja suomalaisen ruuan tuottajat juhlistamaan oman maan ruokaa 4.9. Haasteeseen voi osallistua sosiaalisessa mediassa (hashtagit: #suomalaisenruoanpäivä #hyvääsuomesta) ja nostamalla Suomen lipun salkoon juhlapäivän kunniaksi.

Suomalaisen ruoan päivää kannattaa tietysti juhlistaa kokkaamalla herkkuruokaa puhtaista, suomalaisista raaka-aineista! Juhlapäivän resepti on mutkaton: poimi ruokakauppasi hyllyiltä suomalaisia tuotteita, joissa on sinivalkoinen Hyvää Suomesta -merkki.Kuten muutkin Hyvää Suomesta -merkkiä käyttävät yritykset myös Atria on sitoutunut ruokatuotannossaan kotimaiseen raaka-aineeseen. Kaikki Atria tuotemerkin liharaaka-aine on 100 prosenttisesti kotimaista lihaa.