Tärkeä tiedote kuluttajille Takaisinveto: Allergeeniriski (seesaminsiemen) Atria Kunnon Arki Juustokerrosburgeri 180g ja Atria Wilhelm Porilainen 148g, viimeinen käyttöpäivä 6.10.2019 tai sitä aikaisempi

Atria Suomi Oy vetää takaisin tuotteet Atria Kunnon Arki Juustokerrosburgeri 180g ja Atria Wilhelm Porilainen 148g, molemmissa viimeinen käyttöpäivä 6.10.2019 tai sitä aikaisempi.

Tuotteiden sämpylöiden päällä on seesaminsiementä, jota ei ole mainittu pakkausmerkinnöissä. Tuote voi aiheuttaa oireita seesamille allergisille henkilöille, mutta muilta osin se on laadultaan hyvä ja turvallinen.

Tuotetiedot:

Atria Kunnon Arki Juustokerrosburgeri 180g
EAN 6407860061143

Atria Wilhelm Porilainen 148g
EAN 6407860061495

Erätiedot: viimeinen käyttöpäivä 6.10.2019 tai sitä aikaisempi.

Kuluttajia pyydetään olemaan yhteydessä ja lähettämään kuvan tuotepakkauksesta Atrian kuluttajapalveluun kuluttajapalvelu@atria.com. Kuluttajapalvelun puhelinnumero 0800-128742.

Yrityksestä

Atria on Pohjoismaiden, Venäjän ja Viron johtavia liha- ja ruoka-alan yrityksiä. Olemme asiakkaidemme, henkilöstömme ja omistajiemme arvostama, vuonna 1903 perustettu yritys. Olemme tehneet ruokaa ihmisille yli sata vuotta ja haluamme tehdä sitä tulevaisuudessakin. Siksi toimimme maapalloa, ihmisiä ja ruokaa kunnioittaen. Atrian uusiutuminen ja kasvu perustuvat erinomaiseenkaupalliseen osaamiseen ja tehokkaaseen, vastuulliseen toimintatapaan. Päätuotteemme, Hyvä Ruoka, tuottaa paremmanmielen ja kestävää arvoa kaikille sidosryhmillemme.Liikevaihtomme vuonna 2020 oli noin 1,50 miljardia euroaja palveluksemme oli noin 4 440 liha- ja ruoka-alan osaajaaSuomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Venäjällä ja Virossa. AtriaOyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä vuodesta1991 lähtien.