Attendo osti Kuntoutuskeskus Mental Oy:n

Attendo Oy on ostanut 23.10.2013 tehdyllä kaupalla Kuntoutuskeskus Mental Oy:n. Kauppa käsittää koko yrityksen osakekannan. Yhtiö tarjoaa palveluasumisen, tehostetun palveluasumisen sekä tukiasumisen paikkoja mielenterveyskuntoutujille. Yhtiön toimipaikat sijaitsevat Nokialla ja Lempäälässä. Yhtiöllä on myös lastensuojeluyksikkö Ylöjärvellä. Uudelle omistajalle yhtiön toiminta on siirtynyt kokonaisuudessaan 1.11.2013.

”Saimme yrityksemme jatkajaksi valtakunnallisen toimijan. Pidämme tärkeänä, että Attendo pystyy takaamaan jatkuvuutta yhtiön toiminnalle. Attendon missiossa näimme juuri sitä yksilöllisyyttä, joka on ollut myös meidän toimintamme ohjenuorana”, toteavat yrittäjät Päivi Aaltonen ja Päivi Mäenpää.

Attendossa ollaan tyytyväisiä, kun uusi yhteistyökumppani löytyi. ”Tarjoamme Attendossa palveluita mielenterveyskuntoutujille jo kymmenellä paikkakunnalla. Kaupan myötä vahvistamme mielenterveyskuntoutujien palveluntarjontaa myös Pirkanmaan seudulla. Kuntoutuskeskus Mental Oy:n toimintafilosofia sopii Attendon arvoihin erittäin hyvin”, kertoo Attendon toimitusjohtaja Pertti Karjalainen.

”Suunnitelmissamme on Kuntoutuskeskus Mental Oy:n palveluntarjonnan kehittäminen vastaamaan entistäkin paremmin tulevaisuuden vaatimuksia”, sanoo Attendon aluejohtaja Harri Talman.

Aluejohtaja Harri Talman, Attendo Oy,

puh. 0400 298 986, harri.talman@attendo.fi

Tiedottaja Krista Lamminen, Attendo Oy,

puh. 044 540 0116, krista.lamminen@attendo.fi

Yrittäjä Päivi Aaltonen, puh. 040 867 7747

Yrittäjä Päivi Mäenpää, puh. 040 565 7581

Attendo on kokeneimpia pohjoismaisia hoivapalveluiden tuottajia. Pitkälle viety laatu- ja kehitystyö ovat Attendon toiminnan tukipilareita. Attendon kaikki toimialat ovat saaneet ISO 9001 -laatustandardin. Attendon hoivakotien toiminnan korkeaa laatua valvotaan niin sisäisesti kuin ulkoisesti.