Lääkärit juoksevat rahaa Syöpäsäätiölle Jukka Keskisalon kiriavulla

Attendo10 on lääkäreille ja hammaslääkäreille tarkoitettu koko perheen juoksutapahtuma, jossa kerätään varoja Syöpäsäätiölle. Helsingin Eläintarhan urheilukentällä 13.9.2014 toteutettava tapahtuma järjestetään jo 43:ttä kertaa. Ilmoittautuminen on käynnissä netissä: http://www.attendo10.fi/fi/ilmoittaudu/

Kolmesta erivauhtisesta juoksusarjasta nopeimpaan kirittäjäksi on lupautunut 2000-luvun menestyneimpiä suomalaisia yleisurheilijoita, estejuoksun Euroopan mestari Jukka Keskisalo.

Kymppikisassa lääkärit keräävät 2-5 hengen joukkueen, jossa kerätään juoksukilometrejä ilmoittautumispäivästä kisaan asti. Eniten kilometrejä juossut joukkue palkitaan, samoin eniten kilometrejä juossut juoksija sekä Attendo10:n nopein juoksija.

Varsinaisessa 10 kilometrin ratajuoksussa on kolme sarjaa: "Aika alle 45 min", "45-60 min" ja "hölkkäsarja yli 60 min". Jokainen tapahtumaan osallistunut juoksija kartuttaa 10:llä eurolla hyväntekeväisyyspottia, jonka Attendo luovuttaa Syöpäsäätiölle päivän päätteeksi.

Koko perheen päivässä myös lapset on huomioitu. Alueella on järjestetty lapsiparkki, pomppulinna ja muuta ohjelmaa. Lapset voivat osallistua myös Minikymppiin – lasten omaan juoksukilpailuun.

Juoksujen lisäksi myös aikuisille on koko päivän ajaksi erilaisia oheistapahtumia.

ATTENDO10 - Hyvän mielen juoksutapahtuma lääkäreille ja hammaslääkäreille perheineen järjestetään Eläintarhan urheilukentällä, Helsingissä lauantaina 13.9.2014 koko päivän tapahtumana. Alaa opiskelevat ja eläkkeellä olevat lääkärit ovat niin ikään tervetulleita mukaan.

Tapahtuman järjestää Attendo, yhteistyössä Polar, Running High, Suomen urheilufysio, Elixia ja MagnumLive.

Toivotamme median edustajat lämpimästi tervetulleeksi tapahtumaan!

Anu Kuula
Markkinointipäällikkö, Attendo
anu.kuula@attendo.fi, gsm 044 582 6102

Attendo on Pohjoismaiden suurin terveydenhuollon ja hoivapalvelujen yritys. Tavoitteena on ollut alusta asti kehittää ihmisten terveyteen ja hyvinvointiin vaikuttavia, laadukkaita ja kustannustehokkaita palveluja. www.attendo.fi