Talent Partnersin Human Capital valmistui

Suomen johtava muutosprosessien ja strategiatyön konsulttiyhtiö Talent Partners on jälleen julkaissut perinteisen Human Capital-kirjan. Yhteistyössä Attention Communicationin kanssa tuotetussa case-kirjassa esitellään Talent Partnersin avulla toteutettuja muutoshankkeita niin asiakasyrityksissä kuin julkisen sektorin organisaatioissa. Kirjassa käsitellään myös ajankohtaisia strategisen uudistumisen ja johtamisen kysymyksiä.

Attention Communication on ollut jo vuosien ajan vahvasti mukana Human Capitalin suunnittelussa että sisällöntuotannossa. Kuulumme myös kirjan toimitusneuvostoon.

"Erikoisjulkaisut ja erilaiset yrityscaset ovat meille selkeä kasvualue. Human Capitalin lisäksi olemme vastanneet muun muassa Teknologiateollisuuden aiemmin keväällä ilmestyneen Rankattu Suomi-julkaisun sisällöstä. Työlistalla on myös heidän tietotekniikan toimialaryhmälle vuosittain tehtävä ICT-Factbook. Lisäksi tuotamme jatkuvasti casestoryja erilaisiin asiakasjulkaisuihin ja verkkosivuille", kertoo toimitusjohtaja Timo Sormunen.