Audi AG:n vuosittainen mediatapahtuma online-lähetyksenä 16.3.2023

• Katsaus sekä menneeseen vuoteen 2022 että vuoden 2023 suunnitelmiin
  • Aiheina strategia, sähköistyminen ja kestävä kehitys

Audi AG järjestää vuosittaisen mediatapahtuman online-lähetyksenä torstaina 16.3.2023. Lähetyksessä tarkastellaan yrityksen vuoden 2022 tulosta ja luodaan katsaus vuoteen 2023. Audi AG:n mediatapahtumaa on mahdollisuus seurata online-lähetyksen muodossa klo 12.00 alkaen (Suomen aikaa) Audin uutishuoneen kautta: www.audi-mediacenter.com.

Kuinka vuosi 2022 sujui? Kuinka Audi vastaa tämänhetkisiin, maailmanlaajuisiin haasteisiin? Audin toimitusjohtaja Markus Duesmann ja taloudesta vastaava johtaja Jürgen Rittersberger kertovat kuinka yritystä ohjataan kohti sähköistymistä, digitalisaatiota ja kestävää kehitystä.

Audin mediatapahtuma on katsottavissa online-lähetyksenä sekä saksaksi että englanniksi. Nauhoitus mediatapahtumasta on katsottavissa jälkikäteen Audi MediaCenter -uutishuonepalvelusta, tapahtuman lehdistömateriaali on myös ladattavissa uutishuoneesta.

Lisätietoja: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy | Audi, riitta.karjalainen@k-auto.fi, puh. 040 578 3924