Audi innovatiivisin premium-autonvalmistaja

• Audi on tuonut markkinoille 84 tuoteinnovaatiota viime vuoden aikana
• Audin toimitusjohtaja Rubert Stadler: ”Tämä palkinto todistaa, että ”Tekninen etumatka” on olemassa asiakkaitamme varten.”

Jo toista vuotta peräkkäin Audi saavutti kokonaisvoiton AutomotiveINNOVATIONS 2017 -kilpailussa, premium-autonvalmistajien kategoriassa. Tällä tunnustuksella Audi on jälleen osoittanut monipuolisuutensa ja innovatiivisuutensa voiman tulevaisuuden tärkeissä osa-alueissa kuten aerodynamiikassa, kevytrakenneteknologiassa, liitettävyyspalveluissa ja autonomisessa ajamisessa.

”Kahdeksallakymmenelläneljällä teknologisella innovaatiollaan viime vuoden aikana, Audi esitteli eniten innovaatioita sekä suurista että premium-merkkeistä ja oli kaiken kaikkiaan innovatiivisin autonvalmistaja,” tuomaristo kertoo perusteluissaan. Yleisarviointiin vaikutti neljä eri kategoriaa: auton ajojärjestelmät, autonominen ajaminen ja turvallisuus, konseptiautot ja autojen rakenteet sekä liitettävyyspalvelut.

”Nämä palkinnot todistavat, että tunnuslauseellamme ”Teknistä etumatkaa” on katetta ja olemme innovatiivinen ja johtava autonvalmistaja, ja työskentelemme lujasti säilyttääksemme tämän aseman”, kommentoi Audin toimitusjohtaja Rubert Stadler.

Automotive Management -keskus on yhdessä PwC:n kanssa palkinnut jo usean vuoden ajan maailman innovatiivisimpia autonvalmistajia. Tämän vuoden kilpailussa analyyseissä oli mukana 19 autonvalmistajaa, 60 automerkkiä ja yli 1 162 erilaista innovaatiota.