Audi Q4 e-tronin digitaalista maailmanensi-ilta vietetään 14.4.2021

• Audin sähköinen mallisto kasvaa kompaktiin segmenttiin
  • Audi Q4 e-tron asettaa uudet standardit auton sisätiloille ja ohjaustoiminnoille
  • Digitaalinen maailmanensi-ilta huhtikuun 14. päivä

Audi Q4 e-tron on brändin ensimmäinen täyssähköinen SUV-malli kompaktin kokoluokan segmentissä, yhdistäen uraauurtavan muotoilun, huippuluokan näyttöteknologiat ja runsaat sisätilat. Näin Audi jatkaa uusien täyssähköisten mallien vyörytystä markkinoille. Digitaalista maailmanensi-iltaa vietetään huhtikuun 14. päivä.

Audi Q4 e-tronin virtuaalinen ensi-ilta on osa Celebration of Progress -tapahtumaa. Online-lähetys alkaa klo 20.00 Suomen aikaa. Audi AG:n toimitusjohtaja Markus Duesmann ja Audin markkinoinnista ja myynnistä vastaava johtaja Hildegard Wortmann sekä näyttelijä Regé-Jean Page, ohjaaja ja näyttelijä Olivia Wilde, urheilijat Anna Gasser ja Malaika Mihambo esittelevät yhdessä uuden täyssähköisen kompaktin kokoluokan SUV-mallin. Audin asiantuntijat, mukaan lukien muotoilusta vastaava johtaja Marc Lichte sekä Audin brändistä vastaava johtaja Henrik Wenders, kertovat tarkempia Audi Q4 e-tron -mallin yksityiskohtia ja kohokohtia sekä mallin merkityksestä Audille. Tämä malli on jälleen tärkeä askel kohti Audin sähköistymistä. Audi Q4 e-tron ottaa paikkansa erityisen kiinnostavassa ja nopeasti kasvavassa markkinasegmentissä, kompaktin kokoluokan SUV-luokassa. Uusi Audi Q4 e-tron seuraa SUV-mallien Audi e-tronin, Audi e-tron Sportbackin sekä urheilullisen Audi e-tron GT:n jalanjälkiä.

Audi Q4 e-tronin maailmanensi-ilta on katsottavissa Audi MediaTV:ssä: https://www.audi-mediacenter.com/en/audimediatv

Kattava lehdistömateriaali, sisältäen kuvia ja videoita, on löydettävissä Audi Media Center -sivustolta heti ensi-iltalähetyksen päätyttyä. Celebration of Progress -tapahtumaa voi seurata myös seuraavissa kanavissa:

• Audi YouTube
  • Twitter @AudiOfficial