Suomen parhaat Audi-huollot selvillä

Audi Twin Cup on kansainvälinen Audi-jälkimarkkinoinnin maailmanmestaruuskilpailu, joka koostuu huolto- ja tekniikkasarjoista. Huoltosarja on suunnattu huollon asiakaspalvelussa työskenteleville ja tekniikkasarja tekniselle henkilöstölle. Jokainen valtuutettu Audi-huolto voi ilmoittaa joukkueen kumpaankin sarjaan.

Suomen finaali käytiin joulukuussa Vantaalla ja Suomen parhaat joukkueet julkaistiin 17.12.2015. Tämän vuoden kilpailussa painotettiin asiakaspalvelun lisäksi uusien tekniikoiden ja digitaalisten palveluiden osaamista. Tekniikkasarjassa voiton saavutti tällä kertaa Autotalo Laakkonen Oy Joensuusta joukkueella Marko HerranenJanne Lavikainen ja Kimmo Mustonen. Huoltosarjassa hallitseva Suomen mestari Audi Center Airport uusi mestaruutensa joukkueellaan Miikka Puttonen, Bogomil Sokolov ja Teemu Ylinärä. Voittajajoukkueet lähtevät kansainväliseen loppukilpailuun tavoittelemaan Audi-huollon maailmanmestaruutta kesällä 2016.

Edellisen kerran Audi Twin Cup 2015 -huoltokilpailussa Wienissä syksyllä 2015 Suomea edustivat Audi Center Airportin ja Audi Center Turun joukkueet. Suomen joukkue voitti Twin Cup 2015 -kilpailun huoltosarjan ja saavutti hopeaa kokonaiskilpailussa. Kilpailussa oli mukana joukkueita 38:sta eri maasta. Suomen joukkuetta edustivat Audi Center Airportin toimipisteestä Miikka Puttonen, Bogomil Sokolov ja Teemu Ylinärä sekä Audi Center Turun toimipisteestä Mikko LeinoPetri Roivanen-Maccelli ja Tero Vanhatalo.