Ainutlaatuinen verkkokauppa aukesi – Liune-tuotteet nyt suoraan kotiovelle

Kevytrakennejärjestelmiin erikoistunut Aulis Lundell on avannut ainutlaatuisen verkkokaupan, josta mittatarkat Liune-tuotteet tilataan nyt verkosta suoraan kotiovelle. Sisärakentamisen asennusvalmiiden Liune-tuotteiden joukosta rakentaja voi ostaa kaikki tarvittavat sisärakenteet, kuten väliovet, sisäkatot sekä väliseinät. Verkosta tilatun kokonaistoimituksen avulla saadaan helposti asennusvalmis ratkaisu.

Liune-tuoteperhe tuotiin markkinoille syksyllä 2014, kun asiakkaalle haluttiin tarjota mahdollisuus kokonaisuuden rakentamiseen Liune-tuotteilla. Nyt asiakas voi tilata koko paketin näppärästi suoraan kotiovelle.

– Voimme tarjota asiakkaillemme kaiken yhdestä paikasta mittatilauksena ja kotiovelle toimitettuna. Avasimme verkkokaupan helpottamaan rakentajan ostoprosessia. Nyt itse rakentaminen helpottuu ja nopeutuu, sanoo Aulis Lundell Oy:n toimitusjohtaja Leena Lundell-Pendov.

Tuoteperheen myötä rakentaminen on helppoa ja tehokasta, ja aikaa vievät määrälaskennat karsiutuvat pois. Mittojen mukaan valmistetut ja toimitetut tuotteet nostavat lopputuotteen laatua ja nopeuttavat asennusaikaa.

– Riittää, kun asiakas tietää seinän pituuden ja korkeuden sekä halutun paksuuden. Liune-laskuri laskee oikeat määrät sekä tarvittavat tarveaineet. Ylimääräiset ostosreissut jäävät pois, sanoo Liunen myyntipäällikkö Simo Ylä-Peräinen.

Tuotteet maksetaan verkossa ja ostaja määrittelee itse tarkan toimituspäivän- ja osoitteen. Verkosta tilattu kokonaistoimitus minimoi toimitusongelmat. Tämän ansiosta Aulis Lundell pystyy markkinoiden parhaisiin toimitusaikoihin ja toimitusvarmuuteen.

Ainutlaatuinen verkkokauppa

Vaativien ratkaisujen myynti verkossa on helpoin tapa kuluttajille ja pienrakentajille. Liune-verkkokauppa on ainutlaatuinen alallaan ja ensimmäinen Suomessa.

– Tämä on kulttuurin muutos koko alalle. Ensimmäistä kertaa rakentaja voi tilata sisärakentamisen valmiin mittatarkan kokonaistoimituksen kotiovelleen, jatkaa Lundell-Pendov.

Tuoteperhe tehdään laadukkaista rakennusmateriaaleista, joissa hyödynnetään kevyitä ja kestäviä teräsrankoja, ja tuodaan helpotuksia kodin sisustamiseen. Toimitukseen kuuluu lujarakenteinen hitsattu liukuovielementti, jossa ovi on integroitu seinän sisään. Ratkaisun etuja ovat parempi ääneneristävyys, helppo ja nopea asennus, hyvä asennusergonomia, sekä mittatarkka ja turvallinen rakenne.

Liune-tuoteperhe on nähtävillä Asta Rakentaja -messuilla 13.–15.2. osastolla 609 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Luvassa on laadukas ja monipuolinen tuote-, palvelu- ja tietokattaus niin rakentajille kuin rakennus- ja kiinteistöalan ammattilaisille.

Lisätietoja Liune-ratkaisuista

Simo Ylä-Peräinen, Aulis Lundell Oy, Liune myyntipäällikkö, p. 0440 357002, simo.yla-perainen@aulislundell.fi

Aulis Lundell Oy on erikoistunut rullamuovaustekniikalla valmistettavien kevytrakennejärjestelmien kehittämiseen ja markkinointiin sekä profiilien, pientaloelementtien ja perustuselementtien valmistamiseen. Yhtiömme on yksityinen perheyritys ja olemme toimittaneet rakennusteollisuudelle kuumasinkitystä teräslevystä rullamuovausteknologialla valmistettuja LUNDELL-PROFILE-tuotteita jo vuodesta 1980. Liune Door -liukuovielementtien valmistamisen rakennusliikkeille ja pienrakentajille aloitimme vuonna 2007. www.aulislundell.fi / www.liune.fi