• Aulis Lundell Oy/

Tutustu mittatarkkoihin sisätilarakentamisen tuotteisiin – asennusvalmis Liune-tuoteperhe nyt ensiesittelyssä FinnBuild-messuilla

Aulis Lundell Oy esittelee FinnBuild-messuilla 1.–3.10.2014 sisärakentamisen asennusvalmiin Liune-tuoteperheen, josta rakentaja voi tilata liukuovia, alakattoja sekä väliseiniä. Mittojen mukaan valmistetut tuotteet nostavat lopputuotteen laatua ja nopeuttavat asennusaikaa. Syksyn aikana tuotteita voidaan tilata myös verkosta.

Uuteen tuoteperheeseen kuuluvat liukuvat väliovet, kokoon hitsatut ovielementit, määrämittaiset runkoprofiilit, kipsilevyt, villat ja tarvikkeet asiakkaan tilaan valmiiksi mitoitettuna. Tuoteperheen myötä rakentaminen on helppoa ja tehokasta sekä aikaavievät määrälaskennat karsiutuvat pois.

– Tuoteperhettä lähdettiin kehittämään, kun huomattiin tarve tämän tyyppiselle kokonaisuudelle. Halusimme tuoda jo pidempään markkinoilla toimineen Liune Doorin rinnalle mahdollisuuden kokonaisuuden rakentamiseen Liune-tuotteilla. Näin voimme tarjota asiakkaillemme kaiken yhdestä paikasta ja vielä mittatilauksena, sanoo Aulis Lundell Oy:n toimitusjohtaja Leena Lundell-Pendov.

Mittatarkat tuotteet verkosta kotiovelle

Asiakas voi suunnitella oman kohteensa ja räätälöidä tuotteet omaan tarpeeseensa. Kun asiakas ilmoittaa väliseinänsä korkeuden, saa hän täydellisen seinäpaketin kotiinsa. Toimitusongelmat minimoidaan, kun tuoteperheen voi syksystä alkaen tilata kokonaistoimituksena myös verkosta. Tämän ansiosta Aulis Lundell pystyy markkinoiden parhaisiin toimitusaikoihin ja toimitusvarmuuteen.

– Näen, että vaativienkin ratkaisujen myynti verkossa on helpoin tapa kuluttajille ja ammattirakentajille. Asiakas voi itse suunnitella suunnittelutyökalujen avulla kohteen ja tehdä sitä kautta tilauksen. Asiakkaalta jää määrälaskenta sekä ylimääräiset ostosreissut pois, valaisee Lundell-Pendov.

Helppo asennettava rakentajalle

Liune-tuoteperhe palvelee pienrakentajia niin uudis- kuin korjausrakentamisessa.

– Liune-tuoteperhe sopii jokaiselle rakentajalle helpon asennuksensa vuoksi. Ennen kaikkea se sopii kompakteihin tiloihin, joissa neliöt halutaan mahdollisimman tarkasti hyötykäyttöön. Lisäksi se sopii vaativalle sisustajalle, joka arvostaa tilojen muunneltavuutta ja korkealaatuisia pintamateriaaleja, jatkaa Lundell-Pendov.

Tuoteperhe tehdään laadukkaista rakennusmateriaaleista, joissa hyödynnetään kevyitä ja kestäviä teräsrankoja, ja tuodaan helpotuksia kodin sisustamiseen. Toimitukseen kuuluu lujarakenteinen hitsattu liukuovielementti, jossa ovi on integroitu seinän sisään. Ratkaisun etuja ovat parempi ääneneristävyys, helppo ja nopea asennus, hyvä asennusergonomia, mittatarkka rakenne sekä aina suora ranka.

Aulis Lundell Oy on messuilla mukana yhdessä Lohjan kaupungin sekä seitsemän muun kansainvälisen ja menestyneen lohjalaisyrityksen kanssa osastolla 6h81. Lohja tunnetaan teollisuuskaupunkina, jonka toimialoista erottuvat erityisesti metsä-, kivi- ja rakennustuoteteollisuus.

Lisätietoja Liune-ratkaisuista

Leena Lundell-Pendov, Aulis Lundell Oy, toimitusjohtaja, p. 044-5223054, leena.lundell-pendov@lundell.fi

Aulis Lundell Oy on erikoistunut rullamuovaustekniikalla valmistettavien kevytrakennejärjestelmien kehittämiseen ja markkinointiin sekä profiilien, pientaloelementtien ja perustuselementtien valmistamiseen. Yhtiömme on yksityinen perheyritys ja olemme toimittaneet rakennusteollisuudelle kuumasinkitystä teräslevystä rullamuovausteknologialla valmistettuja LUNDELL-PROFILE-tuotteita jo vuodesta 1980. Liune Door -liukuovielementtien valmistamisen rakennusliikkeille ja pienrakentajille aloitimme vuonna 2007. Uusin liiketoiminta-alueemme on Luna House -pientaloelementtien valmistaminen. Yhtiön päämarkkina-alue on kotimaa. Toimimme hyvien liikenneyhteyksien varrella Lohjalla Länsi-Uudellamaalla. www.aulislundell.fi