Aura Light tuo markkinoille uuden kompaktin keraamisen monimetallilampun

Valaisinvalmistaja Aura Light tuo markkinoille uuden kompaktin Aura Crystal TC keraamisen monimetallilampun kauppojen valaistukseen. Sen käyttöikä on 30.000 tuntia, mikä on markkinoiden pisin ja  yli kaksi kertaa pidempi kuin tavallisilla keraamisilla monimetallilampuilla. Tämä säästää ylläpitokustannuksia sekä ympäristöä.

Katuvalaistuksessa menestyneen Aura Crystal Long Life- monimetallilampun jälkeen Aura Light tuo nyt markkinoille uuden kompaktin UV-suojalla varustetun keraamisen monimetallilampun. Se ei haalista kankaita tai värejä, minkä takia se on paras valinta kauppojen valaistukseen. Se on kestävyyttä ja tehokkuutta arvostavan ammattilaisen valinta.

– Olemme nyt laajentaneet monimetallilamppuvalikoimaamme tuomalla uuden ympäristöystävällisen lampun kauppojen yleis- ja kohdevalaistukseen. Tämäkin tuote on erittäin korkealaatuinen. Tarjoamme asiakkaallemme erinomaisen ja kirkkaan valkoisen valon, sanoo Aura Light International AB:n toimitus- ja konsernijohtaja Martin Malmros.

Aura Crystal TC Long Life- lampun toiminta perustuu Aura Long Life tekniikkaan, jossa monimetallilampun sisällä on kaksi keraamista poltinta. Tästä johtuen lampun käyttöikä on kaksinkertainen tavallisiin monimetallilamppuihin nähden.

Aura Crystal TC Long Life- lampulla on 30.000 tunnin eli yli seitsemän vuoden käyttöikä (11 tuntia päivässä, 365 päivää vuodessa, 90% lampuista toimii vielä). Lampun keskimääräinen käyttöikä on 43.000 tuntia eli yli kymmenen vuotta.

Paikoissa, joissa lampun vaihtaminen on vaikeaa ja kallista, Aura Long Life-lamput auttavat pitkä-ikäisyydellään säästämään vaihtokustannuksia sekä huollon tarvetta.

Vantaa 25. helmikuuta 2013

Aura Light Oy

Lisätietoja:
Jani Heikkinen, Maajohtaja Aura Light Oy
+358 (0)400 481 399, jani.heikkinen@auralight.fi
Martin Malmros, Toimitusjohtaja ja Konserninjohtaja Aura Light International AB,
+46 (0)8 564 883 40, +46 (0)730 45 83 40, martin.malmros@auralight.com
Alina Giraldo, viestintäpäällikkö, Aura Light International AB,
+46 (0)8 564 883 89, +46 (0)702 86 40 02, alina.giraldo@auralight.com

Aura Light on ruotsalainen valaisinvalmistaja, joka kehittää, valmistaa ja myy Long Life –tuotteita kaikkiin valaistuksen tarpeisiin. Useimpien Auran tuotteiden elinikä on vähintään kolminkertainen perinteisiin tuotteisiin nähden, ja lisäksi energiankulutusta voidaan pudottaa jopa 80 prosenttia. Tämä auttaa asiakkaita tukemaan kestävämpää kehitystä, mutta ennen kaikkea säästämään energia- ja huoltokustannuksissa. Aura Lightin perusta luotiin vuonna 1930 nimellä Lumalampan, ja yritys on valmistanut Long Life -loistelamppuja vuodesta 1980 alkaen. Aura Lightin pääkonttori sijaitsee Tukholmassa, ja tuotekehitys, tuotanto sekä asiakaspalvelu puolestaan Karlskronassa Etelä-Ruotsissa. Lisäksi konsernilla on tytäryhtiöitä ja jälleenmyyjiä eri puolilla maailmaa. Asiakaskunta koostuu pääasiassa teollisuuden, vähittäiskaupan ja julkisen sektorin edustajista. Aura Lightilla on noin 240 työntekijää, ja konsernin liikevaihto on noin 60 miljoonaa euroa. Lisätietoja löytyy kotisivultamme www.auralight.fi.

Avainsanat:

Lainaukset

Olemme nyt laajentaneet monimetallilamppuvalikoimaamme tuomalla uuden ympäristöystävällisen lampun kauppojen yleis- ja kohdevalaistukseen. Tämäkin tuote on erittäin korkealaatuinen. Tarjoamme asiakkaallemme erinomaisen ja kirkkaan valkoisen valon.
Martin Malmros