Kattava valikoima monimetallilamppuja Aura Lightilta

Aura Light tarjoaa nyt laajennetun valikoiman monimetallilamppuja esimerkiksi katuvalaistukseen. Viimeisin lisäys on ellipsinmallinen lamppu, jota voidaan käyttää sekä suljetuissa että avoimissa valaisimissa. Tämä ratkaisu mahdollistaa 50 % energiansäästön suhteessa vanhaan valaistukseen, ja vähentää samalla ylläpitokustannuksia merkittävästi.

Noin kaksi vuotta sitten Aura Light julkaisi ensimmäisen pitkäikäisen monimetallilampun katuvalaistukseen. Sen jälkeen valikoimaan on tullut myös G12-kantainen malli esimerkiksi liiketiloihin. Uusin lisäys on ellipsinmallinen lamppu, jossa on erillinen suojaputki ulkoisen lasikuvun sisäpuolella. Tämä mahdollistaa sekä suljetut ja avoimet valaisimet.

– Voimme nyt tarjota asiakkaillemme monipuolisen valikoiman äärimmäisen pitkäikäisiä monimetallilamppuja. Aura Crystalin elinikä on yli kaksi kertaa pidempi kuin standardilampulla. Siten se alentaa ylläpitokustannuksia sekä edistää turvallisuutta ja käyttömukavuutta korkealaatuisella valkoisella valollaan. Tämä on erinomainen ratkaisu, mikäli haluat korvata vanhat elohopealamput vaihtamalla ne energiatehokkaampiin valonlähteisiin – se on kustannustehokasta ja kestävää, sanoo Martin Malmros, Toimitusjohtaja Aura Light International AB.

Aura Crystal Long Life perustuu Aura Lightin purkauslampputeknologiaan, jossa kaksi keraamista purkausputkea on asennettu tukevasti karkaistusta lasista valmistetun ulkoisen lasikuvun sisään. Tämän ansiosta lamppujen elinikä on yli kaksinkertainen verrattuna standardilamppuihin. Kahden purkausputken teknologia takaa toimintavarmuuden sekä minimoi valovirran aleneman koko pitkän eliniän ajaksi. Aura Crystal EP Long Life -lamppujen elinikä on 30 000 tuntia (12B10= max. 10%:n kuolleisuus 12 tunnin polttojaksolla). Katuvalaistuskäytössä tämä tarkoittaa 7-8 vuoden vaihtoväliä. Keskimääräinen elinikä 12 tunnin polttojaksolla on 43 000 tuntia.

Saadaksesi lisätietoja ota yhteyttä:
Jani Heikkinen, Country Manager, Aura Light Oy

+358 (0) 400 481 399, jani.heikkinen@auralight.fi
Kimmo Kadenius, Account Manager, Aura Light Oy

+358 (0) 40 658 2070, kimmo.kadenius@auralight.fi

Valaistusyhtiö Aura Light toimittaa ympäristöystävällisiä valaistusratkaisuja ammattikäyttöön. Niiden avulla asiakkaat voivat vähentää kustannuksia, energiankulutusta ja valaistuksen ympäristövaikutuksia. Aura Lightin tuotteet tunnetaan pitkästä käyttöiästä, erinomaisesta laadusta ja energiatehokkuudesta, jonka ansiosta Aura Lightin ratkaisuilla voidaan vähentää energiankulutusta jopa 80 %. Aura Lightin perusta luotiin vuonna 1930 nimellä Lumalampan, ja yritys on valmistanut Long Life -loistelamppuja vuodesta 1980 alkaen. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Aura Lightin tytäryhtiöt ja jälleenmyyjät toimittavat valaistusratkaisuja ympäri maailmaa. Asiakkaat ovat pääasiassa teollisuuden, vähittäiskaupan ja julkisen sektorin edustajia. Aura Lightilla on noin 260 työntekijää, ja konsernin liikevaihto on noin 70 miljoonaa euroa. Lisätietoja löytyy kotisivulta osoitteesta www.auralight.com.

Avainsanat: