Aurinkomatkat uudistaa ilmeensä Kaikki matkat nyt saman auringon alta

Report this content

Kesäkuun alusta Aurinkomatkat palvelee kokonaisvaltaisesti suomalaista matkailijaa tarjoamalla hänelle ratkaisun kaikkiin vapaa-ajan matkustustarpeisiin. Uusien palvelujen myötä Aurinkomatkat päivitti yritysilmettään uudistamalla logonsa ja uusimalla verkkokauppasivustonsa www.aurinkomatkat.fi.

Uusi ilme tulee näkymään vaiheittain Aurinkomatkojen henkilökunnan työasuissa, palvelutoimistojen ulkoasussa sekä painetussa materiaalissa. Lomatunnelmiin vievän kuvamaailman rinnalle on uudistuksen yhteydessä tullut mukaan myös graafisempaa kuvitusta.

Matkatoimisto Arean ja Suomen Matkatoimiston (SMT) vapaa-ajan matkapalvelut yhdistettiin vuodenvaihteessa Aurinkomatkoihin. Aurinkomatkojen tuote- ja palveluvalikoimaan kuuluvat nyt perinteisten valmismatkojen lisäksi myös pelkät lennot, hotellit, lento + hotellipaketit, teemamatkat, räätälöidyt matkat, risteilyt sekä ryhmämatkat.

Aurinkomatkojen liikevaihto oli vuonna 2010 254 miljoonaa euroa. Aurinkomatkat Oy:n palveluksessa on 350 henkilöä, joista noin 180 työskentelee matkakohteissa ulkomailla. Aurinkomatkat vie maailmalle vuosittain noin 350.000 suomalaista ja Aurinkomatkojen osuus Suomen valmismatkoista on euromääräisesti 37 prosenttia. Aurinkomatkoilla on tytäryhtiöt Tallinnassa ja Pietarissa.

Myynti- ja markkinointijohtaja Anna Korpi 040 - 721 0280

Viestintäpäällikkö Annina Metsola 0400 - 529112