Aurinkomatkat-sovellus on verraton matkakumppani omatoimisella kaupunkilomalla

Aurinkomatkat-sovelluksesta löytyvät parhaat vinkit ja palvelut omatoimiselle kaupunkilomalle ja sen suunnitteluun: mitä tehdä, mitä nähdä ja missä syödä sekä chat-palvelu ja ilman verkkoyhteyttä toimivat kartat. Laadukas sisältö on toteutettu yhteistyössä suomalaisen travtech-startup Tripsteri App Oy:n kanssa.

– Halusimme luoda mobiilipalvelun, jolla on aitoa lisäarvoa ja siksi kartoitimme kaupunkilomilla käyneiden sekä niitä harkinneiden matkailijoiden toiveita ja tarpeita ja konseptoimme sovelluksen sisällöt vastausten perusteella, sanoo digitaalisista sisällöistä vastaava päällikkö Laura Paunonen Aurinkomatkoilta.

Kaupunkiloma-sovelluksen sisällöt on tuottanut matkailuinnovaatioistaan palkittu yhteistyökumppanimme Tripsteri App Oy. Tripsterille sisältöjä tuottavat suomalaiset matkailualan toimittajat ovat asuneet kohdekaupungeissa itse tai matkustaneet niihin usein.

– Kun sisällöntuottajat tuntevat kaupungit läpikotaisin, voidaan varmistaa, että sisällöt on suunniteltu ja tehty tarkasti ja sydämellä.

Tutustakin kaupungista voi löytää uutta nähtävää

Sovelluksen yksityiskohtaisesti suunnitellut kaupunkikierrokset ovat hyödyllisiä ja mielenkiintoisia niin kaupungissa ensi kertaa lomaileville kuin kaupungin useampaan kertaan kolunneelle matkailijalle. Uusia suosikkipaikkoja löytyy tutussakin kaupungissa.

– Aurinkomatkojen kaupunkilomien tarjonta kattaa tällä hetkellä 33 kaupunkia ja sovelluksesta löytyy niistä nyt Amsterdam, Barcelona, Berliini, Dublin, Krakova, Kööpenhamina, Lissabon, Lontoo, Madrid, New York, Pariisi, Praha, Reykjavik, Rooma ja Wien. Lisää kaupunkilomakohteita tulee sovellukseen kesän ja syksyn aikana. Aurinkomatkojen asiakkaat voivat ottaa sovelluksen käyttöönsä matkavarauksen jälkeen.

Suomenkielistä palvelua ympäri vuorokauden omatoimisella kaupunkilomalla

Aurinkomatkojen kaupunkilomat ovat omatoimisia, eli kaupungeissa ei ole opaspalveluita. Jos lomalla kuitenkin tulee tilanne, johon kaipaa asiantuntijan neuvoja, niin Aurinkomatkat-sovelluksen chat-palvelu sekä Aurinkolinja ovat aina turvana ja suomenkielistä palvelua saa ympäri vuorokauden.

Aurinkomatkojen Kaupunkilomat lennetään Finnairin suorilla edestakaisilla lennoilla, ja matkatavarat kuuluvat aina matkan hintaan.

Palkittu Aurinkomatkat-sovellus on huippusuosittu

Aurinkomatkat-sovellus on ollut käytössä jo muutamia vuosia kaikissa matkapakettikohteissa. Saamamme palaute kertoo sovellusta käyttäneiden asiakkaiden olleen keskimääräistä tyytyväisempiä lomaansa. Sovelluksen käyttäminen on maksutonta, ja kun asiakkaalla on voimassa oleva matkavaraus, niin hän saa sovelluksen avulla seuraavat palvelut:

• kohdetiedot ja lomanviettovinkit
  • lomakohteen kartat, jotka toimivat myös ilman verkkoyhteyttä
  • ympärivuorokautinen chat-palvelu, joka aukeaa käyttöön 3 viikkoa ennen loman alkua
  • lomakalenteri ja sää
  • lentotiedot ja varatut palvelut kohteessa
  • retkien ja aktiviteettien varaaminen
  • valmiiksi suunnitellut kaupunkikierrokset kaupunkilomakohteissa

Lisätietoja laura.paunonen@aurinkomatkat.fi