Aurinkomatkojen ensi kesän Kreikan matkat avattiin myyntiin

Uutuuskohde Korfu kruunaa Kreikan lomakohdevalikoiman

Kun kesä kääntyy syksyyn, alkaa seuraavan kesän lomamatkojen suunnittelu. Aurinkomatkojen kesän 2017 myynti aukesi tänään Kreikan kohteilla. Valittavana on 23 lomakohdetta, mukana tutut suosikit mm. Kreetalla, Rodoksella ja Santorinilla, sekä odotettu uutuus Korfu.

Korfulle lennetään kerran viikossa ajalla 7.5. - 24.9.2017.

- Korfu on monen lomatoiveet täyttävä kaunis saari. Korfun kaupunki monine kahviloineen ja design-liikkeineen on tyylikäs ja moderni, mutta aito kreikkalainen tunnelma on silti säilynyt Korfulla, kertoo Aurinkomatkojen myynnistä, markkinoinnista ja asiakaspalveluista vastaava Jouni Ojaniemi.

Korfun kaupungin lisäksi Aurinkomatkoilla on majoitusvaihtoehtoja lukuisissa pienissä paikalliskylissä. Kohteena Korfu sopii niin lapsiperheille kuin pariskunnille.

Aurinkoklubista on tullut lapsiperheiden suosikki

Lasten ja Nuorten Aurinkoklubi Rodoksella ja Kreetalla on ollut kuluneena kesänä hyvin suosittu, joten Aurinkomatkat avaa Kreetalle ensi kesänä jo toisen Aurinkoklubin Creta Palm -hotelliin.

- Aurinkomatkat panostaa entistä enemmän lapsiperheiden lomatoiveiden toteuttamiseen ja Aurinkoklubi tarjoaa hauskaa tekemistä, paikallisia kokemuksia ja uusia kavereita nuorille aurinkomatkalaisille, kertoo Jouni Ojaniemi.

Aurinkomatkat on tehnyt laajan tutkimuksen lapsiperheiden lomatoiveista ja tutkimuksen mukaan, 3–6-vuotiaiden vanhemmista 46 % ja 7–13-vuotiaiden vanhemmista 57 % pitää nimenomaan suomenkielistä lastenkerhoa lomakohteessa merkityksellisenä asiana matkavalintaa tehdessä. Aurinkoklubien ohjaajat ovat Aurinkomatkojen omia oppaita, ja heidät on koulutettu Aurinkoklubien vetäjiksi yhteistyössä Mannerheimin Lastensuojeluliiton kanssa.

Syksyllä on luvassa lisää uusia lomakohteita

Ensi kesän muut lomat avataan myyntiin syksyn kuluessa. Palma de Mallorcalle pääsee ensi kesänä suorilla lennoilla Kemistä ja Mallorcan pikkusisar Menorca, josta povataan ensi kesän kysytyintä lomakohdetta, esitellään Aurinkomatkojen lomatarjonnassa ilolla ja ylpeydellä.

Menorca hurmaa lapsiperheet ja rauhallista lomatunnelmaa kaipaavat matkustajat. Luonnonkauniin saaren lukemattomat pienet poukamat ovat Välimeren idyllisimpiä ja pitkät pehmeät hiekkarannat kutsuvat viettämään mieltä hellivää rantalomaa. Menorcalla voi kokea pala aitoa Espanjaa turkoosin meriveden ympäröimänä.

Pohjoisesta Suomesta pääsee ensi kesänä Finnairin suorilla lennoilla Kreetalle sekä Mallorcalle. Kemistä Haniaan lennetään kerran viikossa ajalla 20.6. - 8.8.2017, ja Kemistä Mallorcalle kerran viikossa ajalla 21.6. - 9.8.2017.

Avainsanat: