• Auto-Bon Oy/

Auto-Bon Oy vahvistaa Citroënin, Opelin ja Peugeotin jakelua vahvojen yhteistyökumppaneidensa kanssa

Hedin Automotive Oy aloittaa Citroënin ja Peugeotin jälleenmyyjänä sekä valtuutettuna huoltoliikkeenä 1.7.2023. Tämän lisäksi Opelin edustajana Pohjois- ja Itä-Suomessa aloittaa Pörhön Autoliike Oy ja Lappeenrannassa Autotalo Ripatti.

”Hedin Automotive, Pörhön Autoliike ja Autotalo Ripatti ovat jo aiemmin olleet jälleenmyyjiämme, kaikki ovat erittäin hyvämaineisia ja vahvoja kumppaneita”, toteaa Auto-Bon Oy:n toimitusjohtaja Markus Vuolle. ”Näillä muutoksilla saavutamme synergiahyötyjä ja parannamme asiakaskokemusta, joiden myötä sekä jälleenmyyjien että merkkien asema vahvistuu huomattavasti”, jatkaa Vuolle.

Opelin, Peugeotin ja Citroënin mallistot ovat uudistuneet ja sähköistyneet vauhdikkaasti. Jokaiselta merkiltä on tulossa vuoden 2023 aikana merkittäviä uutuuksia ja autojen saatavuus on hyvällä tasolla. Näiden hienojen ja perinteikkäiden brändien edustukset laajenevat nyt entistä kattavammin ympäri Suomen.

Citroën ja Peugeot tulevat Hedin Automotiven Opel-myyntipisteisiin kesällä kuudelle paikkakunnalle:

Hedin Automotive Joensuu, Kouvola, Kuopio ja Porvoo
Citroënin, Opelin ja Peugeotin myynti ja huolto

Hedin Automotive Jyväskylä
Opelin ja Peugeotin myynti ja huolto sekä Citroën-huolto

Hedin Automotive Varkaus
Opelin myynti ja huolto sekä Citroënin ja Peugeotin huolto

Opelin edustus siirtyy Pörhön Autoliikkeelle kesän 2023 aikana. Pörhön Autoliike aloittaa Opelin jälleenmyyjänä Oulussa, Keminmaassa, Rovaniemellä, Kuusamossa, Kajaanissa, Iisalmessa ja Ylivieskassa. Rovaniemellä edustuksesta vastaa Pörhö-konserniin kuuluva Lapin Auto. Kyseisillä paikkakunnilla Pörhön Autoliikkeellä on myös Peugeot- ja Citroen-edustukset.

Autotalo Ripatti aloittaa Opelin myynnin ja huollon Lappeenrannassa alkusyksyllä 2023. Entuudestaan Autotalo Ripatilla on jo Peugeot- ja Citroën-edustukset.

Lisätietoja:

Markus Vuolle

Toimitusjohtaja, Auto-Bon Oy

markus.vuolle@auto-bon.fi

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroën- DS-, Opel, ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.

Bassadone Automotive Nordic on osa yli 100-vuotiasta perheomisteista Bassadone Automotive Groupia. Bassadone maahantuo ja jälleenmyy useita automerkkejä eri Euroopan maissa. Vuonna 1997 perustettu Bassadone Automotive Nordic maahantuo Suomen markkinoille Citroën, Dacia, DS, Hyundai, Isuzu, Lotus, Peugeot, Opel, Renault, SsangYong ja Suzuki -merkkisiä ajoneuvoja. Baltian maihin Bassadonen maahantuomat automerkit ovat Citroën, Hyundai, Isuzu, Peugeot, Opel, SsangYong ja Suzuki. Vuonna 2022 yhtiöryhmän liikevaihto oli 605 miljoonaa euroa ja se työllistää 580 autoalan ammattilaista.