CITROËN COLLECTION – EDULLISTA TILAA PERHEILLE

Citroën Collection- mallisto tarjoaa edullisesti tilaa moneen tarpeeseen. Yhteistä kaikille Collection- malleille on niiden sopivuus mukautuvaa tilaa kaipaavalle perheelle. Collection- versio täydentää Citroën C3 Picasso-, Citroën C4 Picasso-, Citroën Grand C4 Picasso- ja Citroën Berlingo - mallistojen tarjontaa.

Citroënin tila-autot tarjoavat oivallisen vaihtoehdon muunneltavuutta kaipaavien autoilijoiden valintana. Niitä kaikkia yhdistää helppo mukautuminen tarpeen vaatiessa perheauton roolista tavaroiden kuljetukseen sopivaksi autoksi ja erittäin kilpailukykyinen suositushinta. Edullisimman Citroën C3 Picasso VTi 95 Collectionin suositushinta ilman paikkakuntakohtaisia toimituskuluja on 17 989 €, edullisimman Citroën Berlingo VTi 100 Collectionin 18 999 €, edullisimman viisipaikkaisen Citroën C4 Picasso VTi 120 Collectionin 19 991 € ja seitsemänpaikkaisen Citroën Grand C4 Picasso Vti 120 Collectionin 21 946 €. Kaikissa mallisarjoissa on tarjolla sekä bensiini- että dieselmoottorivaihtoehdot.

Luotettavaa tilaa koko perheen tarpeisiin

Citroën on menestynyt hyvin tila-autojen segmentissä. Viime vuonna Citroën Picasso tila-autot kirjasivat tila-autosegmentin toiseksi myydyimmän merkin aseman. Citroën -malleista myydyin oli C3 Picasso.

Citroën C4 Picasso ja C4 Grand Picasso ovat puolestaan menestyneet parhaiten luokassaan Saksan Autoliiton, ADAC:n, vuotuisessa käyttöluotettavuutta mittaavassa tiepalvelututkimuksessa viiden viimeksi kuluneen vuoden aikana.

Turvallisuus- ja mukavuusvarusteet kohdallaan

Helpon muunneltavuuden lisäksi jo Citroën tila-autojen edullisimmissa malleissa turvallisuus- ja mukavuusvarusteet ovat kohdallaan. Kaikissa Collection- malleissa vakiovarusteina ovat ajovakauden- ja pidonhallinta, kattava turvatyynyvarustus ja ilmastointi.