CITROËN DS3 PUKEUTUU YVES SAINT LAURENTIIN

CITROËN alleviivasi edelleen ominaispiirteisiinsä kuuluvaa luovaa ennakkoluulottomuutta räätälöimällä uudesta DS-mallistaan maailman nimekkäimpiin kuuluvan muotitalon tyyliä ja eleganssia heijastelevan version. Uuden DS3:n pohjalle yksilöity malli luovutettiin Pariisin Petit Palais’n museossa järjestetyssä Yves Saint Laurentin retrospektiivisen näyttelyn avajaisissa muotitalon käyttöön. Näyttely avattiin 10.3. ja se on auki 29.8.2010 saakka.

Pierre Bergé-Yves Saint- säätiön toteuttama näyttely muodostaa yli 300 esimerkin avulla kokonaisesityksen suuren muodinluojan töistä hänen uransa eri vaiheilta, alkaen Diorilla syntyneistä luomuksista vuonna 1958 aina vuoteen 2002 asti, jolloin mestari vetäytyi eläkkeelle. Ensimmäistä kertaa esillä on myös Jean-Loup Stieffin Yves Saint Laurentista vuonna 1971 ottamia valokuvia. Nyt CITROËN DS3 on astunut mukaan suuren Yves Saint Laurentin maailmaan, jolle leimallisiia piirteitä ovat esteettisyys, ylellisyys ja yksilöllisyys.

Avainsanat:

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.