Citroën Golf Challenge 2005 - Kuusi mahdollisuutta edetä finaaliin

Citroën järjestää parikilpailuna pelattavan Citroën Golf Challengen tänä kesänä ensimmäistä kertaa Suomessa. Kilpailuun voi osallistua kuudessa osakilpailussa, joista parhaat parit etenevät syksyn finaaliin.

Citroënin järjestämä Citroën Golf Challenge -parikilpailu kerää tänä kesänä golfin harrastajia mittaamaan paremmuuttaan ja pitämään hauskaa eri puolille Suomea. Jokaisesta kuudesta osakilpailusta etenee osallistujamäärästä riippuen yhdestä kolmeen paria finaaliin, joka pelataan 24.9. tänä keväänä avatulla Hill Side Golfin kentällä Vihdissä. Ensimmäinen osakilpailu käydään Ruuhikoskigolfissa Nurmossa 28.5. Jokaisen osakilpailun kolme parasta paria sekä pisin drive- ja lähimmäs lippua -kilpailujen voittajat palkitaan. Koska kyseessä on parikilpailu, myös palkintoja on tuplasti. ”Halusimme järjestää reipashenkisen kilpailun hyvillä palkinnoilla ja edullisella kilpailumaksulla. Finaalin palkinnot ovat arvokkaimmat, mitä kilpailijat voivat Suomessa ottaa vastaan menettämättä amatöörioikeuksiaan”, kertoo Citroënia maahantuovan Auto-Bon Oy:n viestintäpäällikkö Risto Immonen. Citroën Golf Challenge 2005:n pelimuotona on greensome. Siinä joukkueen molemmat kilpailijat lyövät avauslyönnin, jonka jälkeen parempi pallo valitaan pelipalloksi. Tällä kilpailijat jatkavat vuorotellen reikään asti. Haasteparikilpailu pelataan tasoituksellisena reikäpelinä, osakilpailut ja finaali tasoituksellisena lyöntipelinä. Suurin kilpailussa huomioitava tasoitus on 36. Kilpailut: 28.5. Ruuhikoskigolf: Nurmo 14.6. Hill Side Golf: Vihti 18.6. Ruukki Golf: Pohja 23.8. Paltamo Golf: Paltamo 30.8. Lakeside Golf: Vammala 6.9. Harjattula Golf & CC: Turku Finaali: 24.9. Hill Side Golfissa Ilmoittautumiset kaksi viikkoa ennen kilpailua suoraan kilpailukentän caddiemasterille. Lisätietoja: Auto-Bon Oy, Risto Immonen, viestintäpäällikkö, puh 010 569 7225

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.